Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Kierownik Zespołu Call Center Kraków
Team Leader QA w Call Center z językiem niemieckim

Team Leader QA w Call Center z językiem niemieckim

G-Force Sp. z o.o
Kraków
praca stacjonarna
2274 dni temu

G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.

Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC.

Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.


Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:

Team Leader QA w Call Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: QATL/KRK/GER
 Opis stanowiska:
  • Zarządzanie grupą analityków jakości (back office/ front office)
  • Monitorowanie oraz raportowanie procesu jakości do działu call center
  • Współpraca z kluczowymi interesariuszami w zakresie procesów jakościowych
  • Definiowanie i utrzymywanie standardów w celu zapewnienia integralności procesu zapewnienia jakości
  • Zgłaszanie problemów związanych z zapewnieniem jakości
  • Projektowanie i wdrażanie programów jakościowych
  • Sporządzanie raportów miesięcznych oraz raportów ad hoc na temat analizy QA
Wymagania:
  • Doskonała znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Udokumentowane doświadczenie w obszarze kontroli jakości w contact center/call center
  • Doświadczenie w obszarze kontoli zespołu (Senior, Lead, Deputy Team Leader, Team Leader)
  • Znajomość narzędzi kontroli jakości
  • Bardzo dobra ogranizacja pracy własnej
  • Mile widzane posiadanie certyfikactu "Six Sigma"
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze kontroli jakości w międzynarodowej firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta
  • Pracę dla największych rozpoznawalnych na świecie marek
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
  • Atrakcyjny pakiet benefitów oraz szkoleń
  • Możliwość doskonalenia umiejętności językowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy G-Force Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul.Obrzeżnej 5 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...