Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubelskie Lublin Kierownik Zespołu Call Center Lublin
Team Leader w Dziale Zdalnej Obsługi Pacjenta

Team Leader w Dziale Zdalnej Obsługi Pacjenta

ACS AUDIKA Sp. z o.o.
Lublin
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
479 dni temu

Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 500 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.

 

W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.

Team Leader w Dziale Zdalnej Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Lublin
Twoje zadania:
  • ustalanie grafiku podległego zespołu (12–15 osób)
  • odsłuchiwanie i ocenianie rozmów
  • motywowanie zespołu i inicjowanie potrzeb szkoleniowych
  • przeprowadzanie szkoleń wdrażających nowe osoby
  • praca na wskaźnikach oraz bezpośrednie raportowanie wyników do Kierownika CC
  • nadzór nad prawidłową realizacją powierzonych baz danych
  • współpraca z Centrami Badań Słuchu, Dyrektorami Regionu, Kierownikiem CC oraz Trenerem Wewnętrznym CC
Nasze oczekiwania:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dziale Contact Center (min. 1 rok)
  • dobra znajomość programu Excel oraz PowerPoint 
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność udzielania informacji zwrotnej oraz motywowania 
  • chęć rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji w pracy w Contact Center
Nasze benefity:
  • Umowa o pracę
  • Portal pracownika
  • Karta sportowa
  • Szkolenie wstępne
  • Pakiet medyczny
  • Świetna atmosfera
  • Jasna ścieżka kariery
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Praca blisko Ciebie
  • Dofinansowanie do szkieł korekcyjnych
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;