- Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów call center, nadzór nad ich pracą i frekwencją.
- Regularne monitorowanie wyników i prowadzenie coachingów wspierających rozwój pracowników.
- Rozwiązywanie problemów wydajności zespołu i wdrażanie działań naprawczych.
- Zapewnienie realizacji wskaźników jakościowych i finansowych zgodnie z ustalonymi celami.
- Prowadzenie spotkań zespołowych i bieżąca komunikacja wewnętrzna.
- Wsparcie w obsłudze trudnych zapytań klientów.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem – minimum 1 rok.
- Znajomość środowiska technicznego.
- Umiejętność organizowania pracy zespołu, motywowania i wspierania rozwoju pracowników.
- Wysoka odporność na stres i dobra organizacja pracy własnej.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 oraz języka angielskiego min. B2.
- Gotowość do pracy stacjonarnej od poniedziałku do piątku.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w międzynarodowym i różnorodnym środowisku.
- Programy rozwojowe, coaching i mentoring.
- Wydarzenia integracyjne i przyjazną atmosferę pracy.
- Prywatną opiekę medyczną.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.