Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej

Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
rekrutacja online
178 dni temu
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Oczekiwania:
  • Doświadczenie pracy z zespołem min. 10 osób.
  • Doświadczenie w branży bankowej.
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
  • Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów.
  • Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i jakościowych.
  • Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków na podstawie zebranego materiału.
  • Znajomość j. angielskiego w kontekście obsługi systemów.
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie Kierownika w zakresie nadzorowania pracą konsultantów.
  • Zarządzanie zespołem 20-osobowym.
  • Wsparcie trenerskie, coachingowe.
  • Raportowanie wyników pracy konsultantów.
  • Kontrola parametrów jakościowych i sprzedażowych.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Fajną atmosferę pracy.
  • Świetną lokalizację biura.
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...