CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej, wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.
Obecnie do zespołu poszukujemy na stanowisko:
Team Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- zarządzanie zespołem w call center o profilu infolinii sprzedażowej,
- ścisłą współpracę z klientem zewnętrznym,
- przygotowanie odpowiednich raportów i zestawień,
- kontakt z dealerami w zakresie rozliczania realizacji zleconych zadań, w tym przygotowywanie odpowiednich raportów,
- nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
- aktualizację baz danych i kontaktów z Klientem w istniejących systemach CRM,
- monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
- współpracę z innymi działami wewnątrz firmy.
Aplikuj do nas jeżeli:
- posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów,
- posiadasz min. rok doświadczenia w branży Call Center (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem),
- posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności personalne, łatwo nawiązujesz relacje z klientem,
- jesteś osobą analityczną,
- cechuje Cię wysoka orientacja na cele i umiejętności negocjacyjne,
- posiadasz zdolności przywódcze, jesteś odporny/a na stres,
- swobodnie posługujesz się pakietem MS Office.
Oferujemy:
- długoterminową współpracę dla najlepszych, rozpoznawalnych marek na rynku światowym!
- możliwość rozwoju zgodnie z jasną ścieżką kariery,
- atrakcyjne prowizje i premie,
- odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
- możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, jak również karty Multisport i naszej strefy relaksu,
- świetną atmosferę w pracy w samym centrum - wszystkim dojedziesz!