Telefoniczny Doradca Klienta - Infolinia przychodząca

CCIG Group Sp. z o.o.

Tarnów

44 dni temu

Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów. W związku z rozwojem nowego projektu z branży energetycznej poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Telefoniczny Doradca Klienta
Projekt: Infolinia przychodząca
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Odbieranie połączeń przychodzących,
  • Obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
  • Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. taryf, cenników, umów, produktów i promocji,
  • Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów.
Wymagania:
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Zaangażowanie i chęć do pracy,
  • Swoboda w wypowiadaniu się,
  • Odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie godzinowe,
  • Wypłatę 2 razy w miesiącu,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Szkolenie wstępne z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
  • Wsparcie na każdym etapie kariery,
  • Intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta i sprzedaży,
  • Wsparcie w drodze do awansu w obszarze zarządzania.

Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!

Poznaj

CCIG Group Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy grupą spółek CCIG Group – jednej z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. marki: CCIG, Call Center Dynamic Sales i Call Center Poland i MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10 miastach w całej Polsce.

Proces rekrutacji

KrokAPLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
KrokKRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
KrokSPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR
KrokDECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
KrokPAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
KrokPODPISANIE UMOWY
KrokROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY
Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny 
Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Praca Konsultant Telefoniczny