Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Umów Flotowych i Leasingowych

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zobacz więcej ofert pracy

Trade Finance Customer Officer

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Łódź
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1007 dni temu
Trade Finance Customer Officer
Łódź

Would you like to develop in the Trade Finance area? We are now looking for a  Trade Finance Customer Officer to proceed with all interesting activities connected with Letter of Credit settlements.


In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way in first-class service and operations. We’re more than just a Nordic bank, we’re one of the largest employers in Poland. With us, you’ll work with skilled, international teams in a bright, modern office.The lively and collaborative atmosphere offers plenty of opportunities to learn and grow as you build your career with us.

 

About this opportunity

 

Welcome to the Letter of Credit Operations team. We add value by delivering best possible quality to our customers. We are a part of Trade Finance Department responsible for the Letter of Credit product (documents checking and handling payments). As Trade Finance Customer Officer you’ll play a valuable role in effecting payments, creating improvements, new solutions and collaborating with us and our Nordic stakeholders.

What you’ll be doing:

  • getting familiar with Trade Finance business
  • processing Letter of Credit payments, financings, claims
  • enhancing the process and quality to improve process performance  
  • working with multiple stakeholders in the Nordics
  • having a chance to further develop in Letter of Credit area

You’ll join a team of motivated, self-driven and talented people. The role is based in Łódź.

 

Who you are

 

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best – and that we imagine you share with us.  

To succeed in this role, we believe that you:

  • have an eye for details
  • have an ability to work both independently and in a team environment
  • have a structured and disciplined way of working
  • are self-driven and have “can do” attitude 

Your experience and background:

  • preferably experience with payments-related tasks (nostro bookings, international payments, investigation)
  • fluency in spoken and written English (at least B2 level)

If this sounds like you, get in touch!

 

Next steps

Submit your application no later than 07/28/2021.

 

At Nordea, we know that an inclusive workplace is a sustainable workplace. We deeply believe that our diverse backgrounds, experiences, characteristics and traits make us better at serving customers and communities. So please come as you are.

 

Please include permit for processing personal data in CV as following:

 

In accordance with art. 6 (1) a and b. Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) hereinafter ‘GDPR’. I agree to have: my personal data, education and employment history proceeded for the purposes of current and future recruitment processes in Nordea Bank Abp.

 

The administrator of your personal data is: Nordea Bank Abp operating in Poland through its Branch, address: Aleja Edwarda Rydza Śmiglego 20, 93-281 Łodź. Your personal data will be processed for the recruitment processes in Nordea Bank Abp. You have a right to access your personal data, right to rectify and right to delete. Disclosing the personal data in the scope specified by the provisions of Polish Labour Code from 26 June 1974 and executive acts are mandatory. Providing personal data is necessary to conduct the recruitment processes. The request for the deletion of your personal data means resignation from further participation in recruitment processes and causes the immediate removal of your application. Detailed information concerning processing of your personal data can be found at: http://www.nordea.com/Images/33-355365/nordea-com-careers-job-pl-en.pdf


We reserve the right to reply only to selected applications.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Umów Flotowych i Leasingowych

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Posprzedażowa obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych z segmentu klienta korporacyjnego; Realizacja procesu zwrotu składek i nadpłat dla umów ubezpieczeń; Rejestracja informacji o zbyciu przedmiotu ubezpieczenia, przeniesieniu praw w związku ze sprzedażą przedmiotu ubezpieczenia,...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...