- Przygotowywanie i prowadzenie projektów szkoleniowych dla pracowników contact center, poprzedzone diagnozą potrzeb rozwojowych, zwłaszcza w obszarze sprzedaży
- Przygotowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych z zakresu umiejętności miękkich
- Tworzenie programów i materiałów szkoleniowych
- Szukanie nowych rozwiązań i rozwój technik sprzedażowych
- Udział w inicjatywach HR mających na celu podnoszenie kompetencji pracowników
- Monitorowanie i ocena efektywności działań rozwojowych oraz bieżące reagowanie i dostosowywanie ich do potrzeb organizacji
- Regularne podnoszenie poziomu kompetencji trenerskich i doskonalenie metod pracy
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane: psychologia, pedagogika, ZZL lub pokrewne)
- Masz min. 2 lata doświadczeń w pracy na podobnym stanowisku
- Znasz techniki trenerskie i coachingowe, mile widziane: poparte certyfikatami/dyplomami
- Jesteś zorientowany/a na współpracę w zespole i wspieranie rozwoju klienta wewnętrznego na różnych stanowiskach
- Jesteś osobą komunikatywną i umiesz budować partnerskie relacje ze współpracownikami, klientami wewnętrznymi i procesów rozwojowych
- Cechuje Cię zaangażowanie, kreatywność i inicjatywa w działaniu
- Zamiłowanie do rozwoju osobistego i podnoszenia kompetencji zawodowych
- Znajomość pakietu Office365
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Ciekawe i ambitne wyzwania zawodowe
- Wsparcie zespołu, otwartość i współpraca
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.