Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Workforce Management Specialist (m/f/d)
TELUS International
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
Praca w pełni zdalna
rekrutacja online
62 dni temu

Excel nie ma przed Tobą tajemnic? Szybkie wprowadzanie zmian grafikowych to coś, z czym miałe/aś już do czynienia? Wiesz jak wprowadzić w życie wymagania prawa pracy podczas planowania?

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Workforce Management Specialist (m/f/d)

Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
  • Planowanie tygodniowych oraz miesięcznych grafików (prognozowanie i przygotowanie planów grafikowych)
  • Odpowiadanie na zapytania dotyczące grafików
  • Efektywne planowanie grafików w celu osiągnięcia wysokiego poziomu usług i spełnienia wymagań naszych klientów
  • Przetwarzanie wniosków urlopowych i analiza statystyk związanych z projektami
  • Ścisła współpraca z managerami projektów i partnerami biznesowymi
Twój profil:
  • Biegła znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie w planowaniu operacyjnym
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel (np. obliczanie formuł, formatowanie, Pivoty itp.)
  • Doświadczenie w pracy z Microsoft Visual Basic for Applications (VBA)
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne i smykałka do liczb
  • Wysoka dbałość o szczegóły
  • Silne umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
  • Chęć wprowadzania innowacji i duża elastyczność
  • Pewność siebie i empatyczna postawa
Oferujemy:
  • Możliwość zmierzenia się z wyzwaniami w ramach zróżnicowanych zadań
  • Możliwość pracy zdalnej lub w biurze
  • Nowoczesne biuro w świetnej, dobrze skomunikowanej lokalizacji
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Odpowiedzialność i samodzielność działania
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Dofinansowanie do szkoleń i kursów na trzech różnych platformach online

Poznaj

Competence Call Center member of TELUS International

Who are we?

Competence Call Center member of TELUS Internationalis a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide.

Competence Call Center member of TELUS International empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS International partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages.

Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.

Podobne oferty