Nasi pracownicy to ludzie, którzy mają odwagę spełniać swoje marzenia. KPMG wspiera te pasje i tworzy przyjazne środowisko do ich realizacji. Robimy wiele, aby utrzymać pozycję jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców świata.
KPMG to międzynarodowa sieć firm audytorsko-doradczych. Od 27 lat świadczymy w Polsce usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego oraz szeroko pojętego doradztwa biznesowego dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji ze wszystkich sektorów gospodarki. Kompleksowe usługi prawne świadczy stowarzyszona z KPMG Kancelaria prawnicza D.Dobkowski. Naszą przewagą jest wiedza ponad 189 000 pracowników w 152 krajach. W biurach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i we Wrocławiu zatrudniamy łącznie ponad 1800 osób.
Obecnie do naszego biura w Warszawie do Zespołu Business Performance Services poszukujemy osoby na stanowisko:
Profil specjalizacji doradczej: Sprzedaż, Marketing, Obsługa klienta
Zatrudniona osoba dołączy do zespołu Business Performance Services w ramach działu Management Consulting, który zajmuje się doradztwem strategiczno-operacyjnym w obszarze rozwoju strategii biznesowej i zarządzania przedsiębiorstwami. Konsultanci działu zajmują się również projektowaniem oraz wdrażaniem programów poprawy efektywności procesów biznesowych i redukcji kosztów przedsiębiorstw
- współudział w realizacji projektów doradczych z obszaru specjalizacji zespołu,
- przeprowadzanie analiz danych oraz wyciąganie wniosków,
- wsparcie w opracowywaniu nowych produktów i usług,
- pomoc w przygotowaniu ofert i prezentacji usług doradczych oraz innych materiałów dla klientów,
- analizy i projektowanie procesów biznesowych,
- analizy efektywności organizacyjnej przedsiębiorstw,
- rozwój kompetencji technicznych w obszarze specjalizacji.
- 2 - 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta w przedsiębiorstwach działających na rynku klienta masowego lub w firmach doradczych świadczących usługi dla tych przedsiębiorstw,
- wykształcenia wyższego - preferowane w zakresie ekonomii, zarządzania, nowych technologii,
- bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z działalnością i organizacją struktur sprzedażowych, marketingowych i obsługi klienta, w tym trendów na rynku w Polsce i na świecie,
- bardzo dobrej znajomości aspektów wykorzystania nowych technologii i mediów społecznościowych w obszarach sprzedaży, marketingu i obsługi klienta,
- umiejętności analizy i syntezy zarówno danych liczbowych, jak również relacji biznesowych,
- motywacji i chęci dalszego rozwoju w roli doradcy biznesowego,
- biegłej znajomości języka angielskiego,
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych (w szczególności umiejętności skutecznej komunikacji i efektywnej pracy w zespole).
- znajomość narzędzi analitycznych.
- pracę w interdyscyplinarnym i międzynarodowym środowisku,
- udział w ciekawych projektach z zakresu doradztwa biznesowego,
- rozwój zawodowy, poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach,
- miłą atmosferę pracy w rozwijającym się zespole,
- pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej, w tym różnorodne strefy pracy i odpoczynku pokryte w całości bezprzewodową siecią Wi-Fi, a w warszawskim biurze taras o powierzchni ponad 400 m kw. dostępny wyłącznie dla pracowników firmy,
- atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bony okolicznościowe,
- przyjazną atmosferę pracy, w tym m.in. wyjazdy integracyjne i zespołowe spotkania okolicznościowe,
- dofinansowanie drużyn sportowych i sportów indywidualnych,
- możliwość zaangażowania się w różnorodne formy wolontariatu pracowniczego oraz program grantowy wspierający zgłaszane przez pracowników inicjatywy.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie CV w języku angielskim, korzystając z opcji APLIKUJ TERAZ.