specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Kształtowanie standardów dotyczących zasad BHP i nadzór nad ich przestrzeganiem; Zwiększanie świadomości dotyczącej zasad bezpieczeństwa i higieny pracy wśród pracowników poprzez prowadzenie szkoleń oraz implementację nowych inicjatyw w organizacji; Weryfikacja...
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań BHP zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących; Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych oraz tematycznych;...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Twój zakres obowiązków: Koordynowanie, przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie programami BHP, politykami, procedurami i pozwoleniami w celu zapewnienia realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; Koordynowanie i utrzymywanie odpowiednich dzienników i dokumentacji BHP, w tym zgłaszanie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przeprowadzanie postępowań w sprawie badania okoliczności i przyczyn wypadków w organizacji, w tym postępowania w obszarze zarządzanym przez PKP PLK S.A. planowanie i podejmowanie działań mających na celu ograniczenie ryzyka...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Realizacja zadań w zakresie BHP; Administracja i koordynacja szkoleń BHP; Mapowanie wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; Tworzenie prezentacji i statystyk BHP; Proaktywna współpraca z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowania powypadkowe oraz inne; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne działanie w budowaniu i promowaniu...
kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w jednostkach / komórkach organizacyjnych Spółki, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą, sporządzanie i przedstawianie...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP; Inicjowanie działań i opiniowanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Wsparcie dla przypisanych obiektów pod kątem BHP; Wizyty na obiektach zgodnie z opracowanym harmonogramem (70% pracy w terenie: Warszawa-Łódź-Poznań lub...
SEKA S.A. świadczy usługi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, usługi doradcze z dziedziny prawa pracy i funduszy unijnych oraz prowadzi działalność szkoleniową. Współpracuje na stałe z ponad 700 firmami i przeszkoliła do tej pory 1.000.000 osób. SEKA S.A. została w latach 2003 – 2009 i w 2012 zaliczona do prestiżowego grona Gazel Biznesu, a dowodem wysokiego standardu usług jest system zarządzania jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2008.
SEKA S.A. Oddział w Krakowie poszukuje obecnie osoby na stanowisko:
Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładach pracy
sporządzanie dokumentacji powypadkowej
sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP
ocena ryzyka zawodowego
opracowywanie instrukcji stanowiskowych
koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy
prowadzenie szkoleń BHP
Poszukujemy osób
mających ukończone studia kierunkowe w zakresie BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP
posiadających doświadczenie zawodowe w służbie BHP
wykazujących się znajomością aktualnych przepisów i zasad dotyczących BHP
posługujących się językiem angielskim /min.poziom C/
posiadających prawo jazdy kat. B i własny samochód (mile widziane)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Kształtowanie standardów dotyczących zasad BHP i nadzór nad ich przestrzeganiem; Zwiększanie świadomości dotyczącej zasad bezpieczeństwa i higieny pracy wśród pracowników poprzez prowadzenie szkoleń oraz implementację nowych inicjatyw w organizacji; Weryfikacja...
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań BHP zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących; Przeprowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych oraz tematycznych;...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Twój zakres obowiązków: Koordynowanie, przygotowywanie, wdrażanie i zarządzanie programami BHP, politykami, procedurami i pozwoleniami w celu zapewnienia realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; Koordynowanie i utrzymywanie odpowiednich dzienników i dokumentacji BHP, w tym zgłaszanie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: przeprowadzanie postępowań w sprawie badania okoliczności i przyczyn wypadków w organizacji, w tym postępowania w obszarze zarządzanym przez PKP PLK S.A. planowanie i podejmowanie działań mających na celu ograniczenie ryzyka...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Realizacja zadań w zakresie BHP; Administracja i koordynacja szkoleń BHP; Mapowanie wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; Tworzenie prezentacji i statystyk BHP; Proaktywna współpraca z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowania powypadkowe oraz inne; Inicjowanie działań oraz wdrażanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Koordynacja działań naprawczych i doskonalących;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Twój zakres obowiązków: kontrola i doradztwo w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, ppoż i ochrony środowiska na Inwestycjach; inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i PPOŻ - aktywne działanie w budowaniu i promowaniu...
kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w jednostkach / komórkach organizacyjnych Spółki, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą, sporządzanie i przedstawianie...
Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP; Inicjowanie działań i opiniowanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Wsparcie dla przypisanych obiektów pod kątem BHP; Wizyty na obiektach zgodnie z opracowanym harmonogramem (70% pracy w terenie: Warszawa-Łódź-Poznań lub...