Centrum Administracji/ Biuro Administracji we Wrocławiu
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: CEN/MK/27/2019
Dołączając do nas zyskujesz:
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
- dedykowany system szkoleń
- możliwość zdobywania doświadczenia w największej instytucji finansowej w kraju
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
Jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe -mile widziany ukończony kurs zarządcy nieruchomości
- posiadasz przygotowanie zawodowe i doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu licznymi nieruchomościami rozproszonymi geograficznie
- posiadasz praktyczną wiedzę o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż. oraz prawa cywilnego
- posiadasz umiejętności negocjacyjne, znajomość zagadnień technicznych
- posiadasz czynne prawo jazdy i gotowość do podróży służbowych
- jesteś systematyczny, dokładny, komunikatywny, posiadasz dobrą organizację pracy, umiesz pracować pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań
- swobodnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel)
Czekamy właśnie na Ciebie!
Jako Zarządca Nieruchomości będziesz odpowiedzialny za:
- zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego nieruchomości zlokalizowanych na terenie działania Biura Administracji,
- zapewnienie właściwego funkcjonowania obiektów Banku w zakresie gospodarki mediami – przygotowanie, weryfikacja, wypowiadanie umów,
- uczestniczenie w działaniach mających na celu regulację stanu prawnego nieruchomości,
- wystawianie dyspozycji księgowych związanych z realizacją umów, zapłaty kaucji gwarancyjnych i ich zwrotu,
- opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących zarządzanych nieruchomości,
- weryfikacja podstawy opodatkowania i wysokości podatku od nieruchomości,
- pozyskiwanie we właściwych terytorialnie organach i przedsiębiorstwach niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z zarządzanymi nieruchomościami,
- analizowanie i optymalizowanie stopnia wykorzystania powierzchni biurowych i pomocniczych oraz kosztów utrzymania nieruchomości Banku.
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.