PKP Intercity S.A. to największy polski operator kolejowy specjalizujący się w krajowych i międzynarodowych przewozach dalekobieżnych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy do
Biura Sprzedaży i Obsługi Klientów
pracownika na stanowisko:
Zastępca Dyrektora Biura Sprzedaży i Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: BSO/2019/01
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zarządzanie oraz kierowanie zespołem podległych pracowników i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym, terminowym realizowaniem powierzonych zadań,
- przygotowywanie i realizację strategii sprzedażowej Spółki,
- prowadzenie negocjacji i nadzór nad przygotowywanymi umowami w zakresie zakupu i utrzymania systemów sprzedaży oraz powiązanych z działaniem tych systemów;
- realizacja zadań związanych z:
- rozwojem i utrzymaniem funkcjonujących systemów sprzedaży (tradycyjnych i elektronicznych) oraz zdalnych kanałów dystrybucji biletów,
- rekomendowaniem zmian do systemów sprzedaży i kanałów dystrybucji biletów w celu ich unowocześnienia, poprawy funkcjonalności i rozwoju.
- monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rozwoju i optymalizacji systemów sprzedaży i kanałów dystrybucji biletów,
- inicjowanie i realizację projektów mających na celu zwiększenie funkcjonalności i efektywności obszaru sprzedaży,
- nadzór nad postępowaniami zakupowymi dotyczącymi systemów sprzedaży i dystrybucji biletów w kanałach systemów sprzedaży i dystrybucji biletów w kanałach zdalnych,
- współpracę z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z transportem kolejowym, zarządzaniem i marketingiem, ekonomią lub dziedzinami pokrewnymi,
- minimum 3 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, sprzedaży – w tym sprzedaż usług,
- wiedza i doświadczenie w zakresie wdrażania, rozwoju i zarządzania systemami sprzedażowymi,
- doświadczenie we wdrażaniu nowych narzędzi sprzedażowych,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem i umiejętności koordynowania pracy podległego zespołu,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz umiejętność myślenia biznesowego i projektowego,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i delegowania zadań,
- otwartość na zmiany,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Mile widziana znajomość rynku kolejowego oraz przepisów związanych z odprawą i przewozem podróżnych.
Oferujemy:
- możliwość poprowadzenie profesjonalnego, energicznego i zgranego zespołu
- możliwość kontynuacji rozwoju zawodowego i poszerzania doświadczenia na kierowniczym stanowisku,
- niezbędne szkolenia,
- odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.