placówka partnerska mBanku
Wsparcie dyrektora w zadaniach:
- kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem placówki partnerskiej
- realizacja wyniku biznesowego oddziału zgodnie ze strategicznymi celami mBanku
- zarządzanie podległymi pracownikami, dbałość o rozwój i skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów (miesięcznych/kwartalnych/rocznych)
- realizowanie planów sprzedaży i działań marketingowych w podległej jednostce
- dbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBanku
Oczekiwania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w sektorze usług finansowych oraz realizacji planów sprzedażowych w zarządzanym oddziale
- znajomość technik sprzedaży oraz podstawowych produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych
- doświadczenie w obsłudze klienta (sprzedaż produktów kredytowych i depozytowo-inwestycyjnych dla osób fizycznych)
- umiejętność planowania i stawiania celów oraz ich rozliczania
- umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania pozytywnych relacji z klientami
Co możemy zaproponować?
- umowę o pracę w placówce partnerskiej mBanku
- jasną ścieżkę kariery
- kartę sportową
- dofinansowanie do świąt i wypoczynku
- przejrzysty system wynagrodzenia
- konkursy sprzedażowe
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera