Jesteśmy europejskim liderem na rynku dystrybucji elektroniki użytkowej. Działamy już ponad dwadzieścia lat, pracując w blisko stu lokalizacjach otoczeni tysiącami gadżetów i sprzętów. Są tacy, którzy traktują nas, jako przewodników po świecie technologii — to nasza misja i cel, do którego dążymy
Otwieramy rekrutację
na stanowisko:
Zastępca Kierownika ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy:
Warszawa Blue City
Warszawa Blue City
Czym będziesz się zajmować:
- Zapewnienie prawidłowego: przyjmowania zwrotów i załatwiania reklamacji, wystawiania faktur, obiegu zwrotów uszkodzonych towarów do serwisów lub do dostawców, ustalania terminów dostaw do klienta, wydawania towarów w dziale, podbijania kart gwarancyjnych
- Aktywną sprzedażą usług i dbaniem o satysfakcję klientów
- Bieżącą obsługą systemu zamówień internetowych
- Monitorowaniem i dopilnowaniem odstawienia towaru z niezrealizowanych zamówień
- Zapewnianiem sprawnego przebiegu promocji i akcji reklamowych w ramach strony internetowej marketu
- Dbaniem o prawidłowe oznaczanie produktów w CMS
Czego się nauczysz?
- Obsługi CMS
- Współpracy z innymi by osiągać wspólne cele
Znajomości prawa konsumenckiego
Jakie mamy wymagania?
- Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji klienckich
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
Dodatki:
- Premia za wyniki
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa/żywieniowa
- Testowanie gadżetów
- Ubezpieczenie grupowe
- Dodatki okolicznościowe