Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

Selgros Cash&Carry

Siedlce

15 dni temu

POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY NA STANOWISKU:

Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa
Miejsce pracy: Siedlce
Nr ref.: Z-CA KIEROWNIKA DZIAŁU LOGISTYKI DS. HORECA

Wymagania

  • Doświadczenie logistyczne  w  zakresie  zarządzania  flotą  i  magazynem,
  • Doświadczenie  w  budowaniu  efektywnych  tras  dostaw,
  • Wykształcenie  wyższe  -  wykształcenie   kierunkowe   będzie  dodatkowym  atutem,
  • Wysokie   umiejętności  analityczne  i  organizacyjne,
  • Umiejętność  efektywnego  wdrażania  nowych  systemów   i  rozwiązań  organizacyjnych,
  • Umiejętność  zarządzania   zespołem  pracowników,
  • Doświadczenie  w  zarządzaniu  logistyką  zgodnie  z  HACCP/ISO 22000 w  magazynie  oraz  flocie (dodatkowy atut),
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym (dodatkowy atut).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
  • Zniżki pracownicze.

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – Z-CA KIEROWNIKA DZIAŁU LOGISTYKI DS. HORECA


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Kierownik ds. Dystrybucji i Logistyki to osoba, która zarządza łańcuchem dostaw w firmie z branży logistycznej. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno - logistycznej na podległym terenie, kontrola kosztów zbytu i eksportu, odpowiedzialność za stan floty transportowej, nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu ...
Praca Kierownik ds. Dystrybucji i Logistyki