Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Działu logistyki i Zakupów Warszawa
Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

Selgros Cash&Carry
Warszawa, Warszawa (Bemowo)
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
912 dni temu

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:

Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa
Miejsce pracy: Warszawa (Bemowo)
Nr ref.: ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU LOGISTYKI DS. HORECA

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • wspieranie i zastępowanie kierownika działu,
  • zarządzanie transportem,
  • realizacja planu dostaw,
  • współpraca z działami sprzedażowymi
  • efektywne zarządzanie magazynem HoReCa,
  • sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.

Poszukujemy Osób:

  • posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania flotą i magazynem, a także w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • potrafiących bardzo dobrze organizować pracę,
  • posiadających doświadczenie w budowaniu efektywnych tras dostaw,
  • posiadających wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • potrafiących efektywnie wdrażać nowe systemy i rozwiązania organizacyjne,
  • posiadających umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.

Mile widziane:

  • wykształcenie   kierunkowe - logistyka,
  • doświadczenie  w  zarządzaniu  logistyką  zgodnie  z  HACCP/ISO 22000 (w  magazynie  oraz  flocie),
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO
 

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.

Podobne oferty

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...