POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W BIAŁYMSTOKU NA STANOWISKO:
Zastępca Kierownika HoReCa ds. Dostaw
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: Z-CA KIEROWNIKA HORECA DS. DOSTAW BIAŁYSTOK
Wymagania
- Doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i dystrybucją bezpośrednią,
- Umiejętność współpracy z klientem i zdolności negocjacyjne,
- Umiejętność analizy danych i bardzo dobrej organizacji pracy,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników będzie dodatkowym atutem,
- Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- Prawo jazdy kat. B (wymagana praktyka),
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
- Dyspozycyjność w pracy w systemie zmianowym.
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Pracę w rozwijającym się segmencie rynku.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie – Z-CA KIEROWNIKA HORECA DS. DOSTAW BIAŁYSTOK
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.