Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Zastępca Kierownika HoReCa ds. Dostaw

Selgros Cash&Carry
Szczecin
praca stacjonarna
2311 dni temu

POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W SZCZECINIE NA STANOWISKU:

Zastępca Kierownika HoReCa ds. Dostaw
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: Z-CA KIEROWNIKA HORECA DS. DOSTAW SZCZECIN
Wymagania
  • Doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i dystrybucją bezpośrednią,
  • Umiejętność współpracy z klientem i zdolności negocjacyjne,
  • Umiejętność analizy danych i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Prawo jazdy kat. B (wymagana praktyka),
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
  • Dyspozycyjność w pracy w systemie zmianowym.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w rozwijającym się segmencie rynku.

Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie – Z-CA KIEROWNIKA HORECA DS. DOSTAW SZCZECIN

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO
 

Poznaj

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.