Gi Group jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.
Dla naszego klienta dostawcy usług i oprogramowania do zarządzania transportem, poszukujemy:
Account Manager - Branża TSL
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: AM/TSL/W/2016
- Obsługa klientów z podległego terenu (Zachodnia Polska)
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów
- Zbieranie, kompletowanie i przesyłanie informacji do działu marketingu
- Terminowe i precyzyjne sporządzanie wszelkich planów oraz raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych
- Realizacja założonych planów sprzedaży
- Administrowanie historii sprzedaży oraz kontaktów z klientami
- Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje, ofertowanie, negocjacje)
- Badanie i kreowanie potrzeb klientów pod kątem rozwiązań znajdujących się w portfolio firmy
- Przygotowywanie materiałów handlowych we współpracy z działami wsparcia sprzedaży
- Raportowanie działalności handlowej do Dyrektora Sprzedaży oraz Regionalnego Kierownika Sprzedaży
- Znajomość branży TSL (w szczególności transportowej)
- Udokumentowane sukcesy sprzedażowe w branży Transportowej
- Znajomość pojęcia giełdy transportowej będzie atutem)
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Język angielski na poziomie biegłym
- Wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne
- Kreatywność i samodzielność w kontaktach z klientami
- Umiejętność przygotowywania ofert handlowych
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Biegła znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Dużą samodzielność i autonomię w działaniu
- Możliwość rozwoju własnego biznesu przy wsparciu najlepszej kadry inżynierskiej i dostępie do know how Firmy (poszerzenie portfolio Klientów)
- Umowa o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop)
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, dofinansowany multisport)
- Obszar działania: Zachodnia Polska w uzasadnionych przypadkach cała Polska
- Wynagrodzenie podstawowe plus przejrzysty system prowizyjny dający ponadprzecietne możliwości finansowe
- Pakiet szkoleń sprzedażowych oraz produktowych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".