specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; Poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
2 dni
Zakres zadań: Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych - od dekretacji dokumentów po zamknięcia miesiąca i roku, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań finansowych oraz raportów...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
2 dni
Na Czym Będzie Polegała Twoja Praca? Samodzielne prowadzenie Ksiąg Handlowych (pełna księgowość). Prowadzenie księgowości uproszczonej (KPiR, ryczałt). Sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji podatkowych (głównie VAT). Realizacja procesów związanych z obsługą kadr i płac....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
2 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
6 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości uproszczonej (Książka przychodów i rozchodów, ryczałt). Prowadzenie ksiąg handlowych. Prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT. Przygotowywanie zestawień dla klientów biura. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Obsługa kadrowo-płacowa.
Capgemini Business Process Outsourcing is one of the first and the biggest outsourcing center in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. BPO employs over 3400 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.
Accountant German Speaker
Place of work: Kraków
Ref. no Praca.pl/Acc/Ger/KRK
Jop description
Effective communication with clients and colleagues in respective countries
Correct and timely processing financial data
Verification and reconciliation of financial accounts
Correct and timely reporting
Requirements
Fluent knowledge of German
Good analytical skills
Good knowledge of MS Word and MS Excel
Attention to details
University degree in Finance, Accountancy or Economics would be an asset
What we offer
Work in multinational company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages
Clearly defined career path (experts or managers), wide range of trainings - over 20 000 online trainings and books also available at home, trainings in classroom, funding for learning foreign languages
You will learn best practices and global business from Capgemini experts. Over 900 certificated professionals in the field of PMP, SAP, ACCA, etc.
You will work in an inspiring atmosphere. We work together and celebrate together - Capgemini Theatre, employee volunteer program, integration events, sports events (basketball, volleyball) - everyone will find something for themselves!
In addition to the salary you will receive attractive benefit package (medical care for whole family, life insurance), flexible forms of employment (FLEXI Program). You can recommend friends in Referral Program and collect awards!
Our offices are conveniently located with “Bicycle-friendly” certificate!
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
4 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 8 400 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego; Księgowanie kosztów w zespole 4 i 5 wg rodzajów oraz stanowisk kosztów; Przygotowywanie zestawień i sprawozdań; Księgowanie faktur, dokumentów księgowych, wyciągów bankowych; Kontrolowanie poprawności danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją środków trwałych...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków Udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; Poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat Szukamy kilku pracowników
2 dni
Zakres zadań: Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych - od dekretacji dokumentów po zamknięcia miesiąca i roku, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań finansowych oraz raportów...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
2 dni
Na Czym Będzie Polegała Twoja Praca? Samodzielne prowadzenie Ksiąg Handlowych (pełna księgowość). Prowadzenie księgowości uproszczonej (KPiR, ryczałt). Sporządzanie wszystkich wymaganych deklaracji podatkowych (głównie VAT). Realizacja procesów związanych z obsługą kadr i płac....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
2 dni
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie faktur zakupowych i dekretowanie operacji finansowych; uzgadnianie zapisów księgowych dotyczących podatku VAT i CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i kontrola ewentualnych rozbieżności;...
Opis stanowiska: Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic. Kontrola przychodów i kosztów. Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych. Ścisła współpraca z...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 8 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
6 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości uproszczonej (Książka przychodów i rozchodów, ryczałt). Prowadzenie ksiąg handlowych. Prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT. Przygotowywanie zestawień dla klientów biura. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Obsługa kadrowo-płacowa.