Departament Wsparcia Użytkownika/Zespół Systemów Wsparcia
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
- Profesjonalne szkolenia - bo liczy się Twój rozwój.
Na co dzień jako Administrator Aplikacji:
- administrujesz oraz parametryzujesz aplikacje wspierające zarządzanie usługami wsparcia i procesami ITIL/ITSM,
- monitorujesz aktualny stan oraz wykrywasz i eliminujesz potencjalne zagrożenia dla ciągłości pracy i dostępności utrzymywanych aplikacji,
- tworzysz i aktualizujesz dokumentację techniczną aplikacji oraz zaimplementowanych w nich procesów i usług,
- bierzesz udział w przygotowywaniu projektów i wdrożeń nowych funkcjonalności oraz modyfikacji istniejących,
- świadczysz wsparcie techniczne dla użytkowników aplikacji (2. linia wsparcia – rozwiązywanie incydentów i problemów),
- współpracujesz z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania i usług w zakresie rozwoju i utrzymania aplikacji.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne,
- masz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administratora aplikacji,
- posiadasz praktyczną znajomość aplikacji wspomagających świadczenie usług wsparcia i funkcjonowanie procesów IT - preferowane HP Service Manager (wraz z narzędziem integracyjnym HP ConnectIT) i/lub IBM SCCD,
- masz praktyczną wiedzę na temat dobrych praktyk i procesów ITSM/ITIL,
- znasz podstawy HTML/CSS/JavaScript i/lub PHP,
- wiesz jak budować proste zapytania SQL,
- znasz angielski w stopniu umożliwiającym swobodną pracę z dokumentacją techniczną systemów i aplikacji,
- jesteś dokładny/a i samodzielny/a podczas realizacji zadań,
- dobrze organizujesz pracę własną,
- posiadasz umiejętności współpracy oraz komunikacji w zespole.
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.