Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/073/06/2017
Główne zadania:
• zarządzanie releasami aplikacji
• monitorowanie ewidencji zgłaszanych zmian
• weryfikacja działań realizowanych w zakresie wdrożeń pod względem ich zgodności z przyjętymi rozwiązaniami
• koordynacja opracowywania planów wdrażania zmian
• bieżące monitorowanie i raportowanie jakości wprowadzanych zmian
• nadzór nad dostępnością i konfiguracją środowisk testowych w zakresie aplikacji bankowości elektronicznej
• przeprowadzanie ręcznych testów wprowadzanych aplikacji
• przeprowadzanie testów wydajnościowych
• udział przy współtworzeniu narzędzi do automatyzacji testów
Oczekujemy:
• doświadczenia w pracy z narzędziami HP ALM, Jira, HPSM, Bugzilla
• umiejętności analitycznego myślenia
• umiejętności dobrej współpracy w zespole
• dobrej znajomości języka angielskiego
• znajomości cyklu życia rozwoju oprogramowania
• dokładności i metodyczności
• dobrej znajomości standardów testowych
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń