- Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych
- Koordynowanie adaptacji nowych pracowników
- Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe
- Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych
- Zarządzanie dokumentacją kadrową i współpraca z działem kadr
- Administracja biurowa
- Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe (HR, administracja, psychologia, socjologia)
- Znajomość technik rekrutacyjnych i podstaw prawa pracy
- Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Samodzielność, proaktywność, dobra organizacja pracy
- Biegłość w pakiecie MS Office, prawa jazdy kat. B
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracę nad innowacyjnymi projektami
- Możliwości awansu i rozwoju zawodowego
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Przyjazną atmosferę w zespole profesjonalistów
Poznaj
Top Construction
Nasza firma TOP Construction to generalny wykonawca, realizujący wielobranżowe projekty kubaturowe dla sektora publicznego i prywatnego. Nasze doświadczenie w zamówieniach publicznych łączy się z elastycznością i indywidualnym podejściem, które cenione jest przez inwestorów prywatnych.
Dostarczamy kompleksowe rozwiązania w modelu „zaprojektuj i buduj”, a naszą specjalizacją są nowoczesne technologie energetyczne, takie jak kogeneracja i trigeneracja, które wspierają zrównoważony rozwój i efektywność energetyczną.
Dlaczego my?
Precyzja, terminowość i niezawodność w realizacji projektów każdej skali.
Indywidualne podejście do inwestorów prywatnych i publicznych.
nnowacyjne rozwiązania dla wymagających projektów technologicznych.
Dołącz do nas – razem tworzymy inwestycje, które zmieniają otoczenie i wyznaczają nowe standardy w budownictwie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.topconstruction.pl