Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/132/09/2017
Główne zadania:
• udział we wdrażaniu rozwiązań w zakresie systemów komunikacji głosowej
• rozwój rozwiązań zarządzania urządzeniami mobilnymi w tym systemu AirWatch
• administrowanie infrastrukturą systemu AirWatch w zakresie konfiguracji i utrzymania systemu oraz floty urządzeń mobilnych
• eksploatacja rozwiązań telekomunikacyjnych
• wsparcie użytkowników telefonów komórkowych
• zarządzanie techniczne zasobami telefonii komórkowej
Oczekujemy:
• praktycznej znajomości systemów/rozwiązań do zarządzania urządzeniami mobilnymi MDM
• praktycznej znajomości zagadnień związanych z telefonią mobilną
• znajomości sieci opartych na protokole TCP/IP oraz sieci LAN
• podstawowej znajomości administracji systemów Windows i Linux
• czynnego prawo jazy kat. B
• umiejętności: analitycznych, rozwiązywania problemów, wiedzy technicznej z zakresu komunikacji, łatwości nawiązywania kontaktów i zdolności organizacyjnych, odporności na sytuacje stresowe
• umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej
• silnej motywacji w dążeniu do wyznaczonych celów, zaangażowania w pracę i samodzielności
• wysokiej kultury osobistej
• znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• znajomości narzędzi MS Office
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń