Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/234/11/2017
Główne zadania:
•zarządzanie releasami aplikacji
•monitorowanie ewidencji zgłaszanych zmian
•weryfikacja działań realizowanych w zakresie wdrożeń pod względem ich zgodności z przyjętymi rozwiązaniami
•koordynacja opracowywania planów wdrażania zmian
•bieżące monitorowanie i raportowanie jakości wprowadzanych zmian
•nadzór nad dostępnością i konfiguracją środowisk testowych w zakresie aplikacji bankowości elektronicznej
•przeprowadzanie ręcznych testów wprowadzanych aplikacji
•przeprowadzanie testów wydajnościowych
•udział przy współtworzeniu narzędzi do automatyzacji testów
Oczekujemy:
•doświadczenie w pracy z narzędziami HP ALM, Jira, HPSM, Bugzilla
•umiejętność analitycznego myślenia
•umiejętność dobrej współpracy w Zespole
•dobra znajomość języka angielskiego
•znajomość cyklu życia rozwoju oprogramowania
•dokładność i metodyczność
•dobra znajomość standardów testowych
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń