Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Agent ds. Idealnej Obsługi Klienta

Idea Bank S.A.

Warszawa

123 dni temu

Agent ds. Idealnej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Zbuduj swoją markę na rynku pracy i rozpocznij przygodę w świecie nowoczesnej bankowości. 

1. Jesteś głodny wiedzy?
Akademia Obsługi Klienta nie jest zwyczajnym szkoleniem wdrożeniowym… To czas wypełniony współpracą z najlepszymi ekspertami w dziedzinie obsługi Klienta, którzy przekażą Ci swoje know-how. Wiedza z obszaru specyfiki funkcjonowania banku, systemów bankowych, profesjonalnej komunikacji z Klientem jest na wyciągnięcie Twojej ręki – sięgnij po nią już dziś!


2. Jesteśmy firmą, która stawia na młode talenty. 
100% naszych pracowników rozwija się według jasnej ścieżki kariery. Dzięki rekrutacjom wewnętrznym co 3-ci pracownik awansuje w strukturze Banku. Chciałbyś pracować w firmie, która daje możliwości?

3. Jesteśmy firmą, która chce żebyś czuł się bezpiecznie. 
Dlatego od pierwszego dnia dajemy Ci umowę o pracę, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie.

4. Poczuj z nami swobodę!
Gwarantujemy elastyczny czas pracy, dzięki któremu będziesz mógł realizować swoje pasje pozazawodowe. Nie musisz też czuć się ograniczony dzięki dofinansowaniu do karty Multisport i zróżnicowanym wewnątrzbankowym sekcjom sportowym.

Chciałbyś być ekspertem w tym co robisz? Jesteś dla nas IDEALNY!

 

Wspieramy Przedsiębiorców – co to oznacza dla nowego pracownika?

Codzienny kontakt z ludźmi, którzy potrzebują Twojego wsparcia na każdym etapie prowadzenia ich działalności biznesowej.

Pamiętaj, że będziesz odpowiedzialny tylko za obsługę połączeń przychodzących!

 

Chcemy – abyś tak jak my – ambitnie podchodził do swoich zadań.
Po drugiej stronie słuchawki ktoś liczy właśnie na Twoją pomoc, a my czekamy na TWOJE CV ;-)

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (817)
Wałbrzych (45)
Legnica (120)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (187)
Toruń (101)
Lubelskie:
Lublin (228)
Chełm (34)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (924)
Tarnów (51)
Nowy Sącz (44)
Mazowieckie:
Warszawa (1967)
Radom (155)
Płock (37)
Opolskie:
Opole (153)
Nysa (63)
Podkarpackie:
Rzeszów (153)
Przemyśl (30)
Podlaskie:
Białystok (121)
Suwałki (45)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (457)
Gdynia (203)
Słupsk (54)
Śląskie:
Katowice (490)
Częstochowa (145)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (120)
Elbląg (85)
Ełk (33)
Wielkopolskie:
Poznań (535)
Kalisz (55)
Konin (30)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (298)
Koszalin (59)
Kołobrzeg (31)
Auchan (147)
Tesco (126)
Inditex (30)
OBI (13)
PKP (1)
STRABAG (4)
ABB (101)
Accenture (224)
Carrefour (121)
PKO BP (313)
KPMG (37)
Orange (29)
IKEA (19)
Budimex (26)

Rekrutują z Praca.pl