Airline Customer Service Agent

CCIG Group Sp. z o.o.

Warszawa

35 dni temu

CCIG is a unique organization operating in the contact center industry created by professionals that specialize in multi-channel business communication with the end customer. We focus on flexible processes, modern technologies and creative people.


We’re one of the biggest key groups of call centers in Poland.


We are looking for candidates to join our team in Warsaw in the following position:

Airline Customer Service Agent
Miejsce pracy: Warszawa

For this challenging position we are looking for a colleague with:

  • very good command of one of the following languages: English, French, Spanish or Romanian,
  • good command of English essential for using system,
  • open mind for developing in international teams,
  • communicative, precise and solutions competences focused,
  • customer orientation.

We are looking for candidates, who after the training, will be responsible for:

  • being the first point contact and supporting customers in finding information regarding the flight’s schedule, route and date of the flight and the booking system,
  • making outbound calls regarding departure times, reservations and other matters related to airlines operations,
  • supporting customers through the complaint process,
  • operating flight booking service,
  • supporting livechat.

We offer:

  • attractive salary per hour and high incentive bonus,
  • payment twice per month,
  • possibility of working part-time or full-time,
  • in case of English service, possibility of working in any shift from Mon to Sun,
  • professional training package and the support of experienced trainers and managers,
  • self-developing environment in international team,
  • career paths in CCIG Group,
  • competencies development opportunities and other motivational programs,
  • discount card, delicious coffee in the morning and conversations in 15 languages in our chill out area.

Poznaj

CCIG Group Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy grupą spółek CCIG Group – jednej z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. marki: CCIG, Call Center Dynamic Sales i Call Center Poland i MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10 miastach w całej Polsce.

Proces rekrutacji

KrokAPLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
KrokKRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
KrokSPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR
KrokDECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
KrokPAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
KrokPODPISANIE UMOWY
KrokROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY
Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny 
Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Praca Konsultant Telefoniczny