7N to duńska firma konsultingowa, zajmująca się outsourcingiem ekspertów IT. Globalnie, w ośmiu krajach zatrudniamy ponad 1000 osób (w Polsce ok. 560). W ciągu prawie 30 lat działalności dowiedliśmy, że jawny i przejrzysty model finansowy, współpraca wyłącznie z ekspertami w swoich dziedzinach oraz bardzo dobra opieka nad nimi są najlepszym modelem konsultingu IT.
Jesteśmy indywidualnym agentem naszych konsultantów. Promujemy ich kompetencje u naszych klientów, oferując możliwość uczestniczenia w różnych projektach, dołączając do tego finansową przejrzystość, wsparcie w rozwoju zawodowym i zawodową stabilność. Naszym głównym założeniem jest długoterminowość współpracy. Duża część zespołu 7N to osoby pracujące dla nas od wielu lat.
Na jednym z duńskich projektów powiększamy 35-osobowy zespół Connectivity (Integracji, Konfiguracji, Wdrożeń) o specjalistów w obszarze Analizy Biznesowej/Systemowej.
Zespół jest ulokowany w Warszawie i działa jak kameralne Center of Excellence, będąc częścią duńskiej organizacji o zasięgu międzynarodowym (20 lokalizacji). Na projekcie panuje klimat start-upu z racji na jeszcze trwający proces tworzenia się struktur w Polsce oraz z uwagi na specyfikę klienta, który bardzo dba o rozwój każdego konsultanta i szanuje zgłaszane pomysły/inicjatywy.
Nasz klient, notowany na Kopenhaskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, specjalizuje się w rozwiązaniach IT dedykowanych dla sektora finansowego, a z jego rozwiązań korzysta ponad 180 klientów. Jest producentem i wdraża software do zarządzania inwestycjami, który w ramach 19 modułów (Back-Middle-FrontOffice) umożliwia wykonywanie szerokiego wachlarza działań w odniesieniu do różnych instrumentów finansowych(akcje/obligacje/derywaty/fundusze hedgingowe/ FoF etc.).
Osoba na tym stanowisku będzie pracowała przy projektach wdrożeniowych systemu u międzynarodowych klientów. Do obowiązków będzie należało zbieranie oczekiwań klientów, tworzenie dokumentacji oraz konfiguracja systemu według zaleceń. Konsultant będzie pełnił również rolę doradcy wobec docelowych klientów (ok. 30% zadań) w zakresie wyboru i zaprojektowania najlepszego sposobu jego implementacji, wsparcia w procesie testowania. Projekty realizowane są w środowisku międzynarodowym, głównie we współpracy z duńskimi i niemieckimi zespołami IT oraz technicznymi zespołami po stronie docelowych klientów (międzynarodowe instytucje finansowe i ubezpieczeniowe).
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/bankowość/rachunkowość) lub ścisłe (matematyka/fizyka)
- Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie we wdrażaniu systemów w branży finansowej (ewentualnie ubezpieczeniowej)
- Wiedza domenowa w zakresie finansów, idealnie: w obszarze bankowości inwestycyjnej, instrumentów finansowych i zarządzania aktywami
- Doświadczenie w pracy w rozproszonych zespołach
- Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych i relacyjnych baz danych (np. Oracle, PL/SQL)
- Mile widziana znajomość technologii/mechanizmów do komunikacji między systemami i przesyłania danych
- Mile widziana znajomość XML/XSLT, mile widziany standard SWIFT
- Mile widziana gólna wiedza nt. rynkowych rozwiązań integracyjnych, standardów tworzenia interfejsów programistycznych
- Wysokie zdolności analityczne
- Komunikatywność, orientacja na klienta i współpracowników
- Wysoka jakość i efektywność w zakresie planowania i organizacji pracy (ustalanie priorytetów, terminowość)
- Autonomia w działaniu, chęć wpływania na standaryzację procesów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Mobilność (początkowe ok. 2-3 tygodniowe wdrożenie w Danii, potem okazjonalne wyjazdy zagraniczne)
Wynagrodzenie przy zatrudnieniu w oparciu o B2B jest na poziomie ok. 14 400-18 400 PLN + VAT (90-115 PLN/h + VAT).
Lokalizacja: Warszawa (lokalizacja biura przy metrze Wierzbno), sporadyczne wyjazdy zagraniczne (do ok. 20% czasu pracy)
Współpraca długoterminowa
- Jawność finansową. Jako jedna z niewielu firm IT na polskim rynku ujawniamy oferowane stawki.
- Przejrzystość finansową (model 75/25). Jako jedyna firma na polskim rynku IT transparentnie dzielimy wynagrodzenie, jakie otrzymujemy od naszych klientów.
- Wsparcie w rozwoju zawodowym. Dofinansowujemy szkolenia, certyfikacje, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych, naukę języków obcych.
- Współpracę z ekspertami. Średnia lat doświadczenia zawodowego konsultanta 7N to 10 lat.
- Benefity pozapłacowe. Dofinansowanie opieki medycznej oraz karty Benefit Multisport niezależnie od formy współpracy.
- Całościowe wsparcie na projekcie, opiekę dedykowanego Agenta - opiekuna i zapewnienie ciągłości projektowej.
- Liczne (ok. 10-12 w roku) i stojące na wysokim poziomie eventy firmowe (przykład: 7N Kick Off 2016: https://vimeo.com/180710060).