na czas określony
Departament Klienta Rynku Detalicznego
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- będziesz odpowiedzialny za kształtowanie działań poprawiających doświadczenie klientów,
- analizujesz doświadczenia klienta oraz określasz obszary gdzie i w jaki sposób można poprawić zadowolenie klienta, utrzymując wyniki finansowe,
- szukasz argumentacji do działań zmierzających do poprawy doświadczeń klienta w oparciu o badania marketingowe oraz analitykę.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
Czujesz się bardziej Ekspertem ds. CX:
- posiadasz doświadczenie w obszarze customer experience oraz możesz pochwalić się projektami jakie prowadziłeś,
- posiadasz zdolności analityczne pozwalające określić największe problemy klienta i kreatywnie wypracować możliwe rozwiązania biorąc pod uwagę obecne i przyszłe trendy w obszarze CX,
- potrafisz definiować i priorytetyzować cele i zadania dla innych jednostek,
- potrafisz prezentować skomplikowane koncepcje w prosty sposób (zarówno słownie jak i używając prezentacji lub innych narzędzi), umiesz pracować z grupą ludzi oraz moderować dyskusje.
- analiza danych to Twój chleb powszedni, czujesz się swobodnie w prezentowaniu danych, a ludzie lubią Ciebie słuchać,
- masz doświadczenie w przygotowywaniu raportów zarządczych oraz przeprowadzeniu analiz z zakresu CX,
- potrafisz analizować głos klienta ilościowo na dużych zbiorach danych, oraz jakościowo na poziomie wypowiedzi poszczególnych klientów,
- potrafisz identyfikować i rekomendować obszary wymagające zmian w podziale na poszczególne produkty, kanały lub kategorie doświadczeń klientów,
- potrafisz kategoryzować wypowiedzi klientów i we współpracy z zespołem data science utrzymywać model ich klasyfikacji.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.