Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Specjalista ds. Projektów HR
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- inicjować, koordynować i aktywnie wdrażać projekty HR, adekwatne do potrzeb biznesowych Sieci Sprzedaży (w obszarze adaptacji nowych pracowników, procesów oceny i rozwoju, zarządzania talentami, efektywnego zarządzania czasem pracy itp.),
- aktywnie wspierać i współpracować z Działem Sprzedaży w zakresie realizacji projektów HR,
- współpracować z członkami działu HR oraz z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji projektów,
- współpracować z dostawcami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów,
- inicjować i tworzyć narzędzia wspierające realizowane projekty,
- realizować działania związane z komunikacją wewnętrzną w zakresie realizowanych projektów,
- wspierać dział w bieżących zadaniach z obszaru HR.
Szukamy osób, które:
- posiadają wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
- są zainteresowane rozwojem w obszarze HR,
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i wiedzę z zakresu Prawa Pracy- mile widziane,
- bardzo dobrze znają pakiet MS Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook),
- wykazują się samodzielnością, odpowiedzialnością oraz rzetelnością,
- cechują się pozytywnym nastawieniem i zaangażowaniem,
- posiadają umiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się problemy i ich rozwiązywania
- są komunikatywne i kreatywne,
- bardzo dobrze znają język angielski.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.
Co będziesz robić:
- inicjować, koordynować i aktywnie wdrażać projekty HR, adekwatne do potrzeb biznesowych Sieci Sprzedaży (w obszarze adaptacji nowych pracowników, procesów oceny i rozwoju, zarządzania talentami, efektywnego zarządzania czasem pracy itp.),
- aktywnie wspierać i współpracować z Działem Sprzedaży w zakresie realizacji projektów HR,
- współpracować z członkami działu HR oraz z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji projektów,
- współpracować z dostawcami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów,
- inicjować i tworzyć narzędzia wspierające realizowane projekty,
- realizować działania związane z komunikacją wewnętrzną w zakresie realizowanych projektów,
- wspierać dział w bieżących zadaniach z obszaru HR.
Szukamy osób, które:
- posiadają wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
- są zainteresowane rozwojem w obszarze HR,
- posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i wiedzę z zakresu Prawa Pracy- mile widziane,
- bardzo dobrze znają pakiet MS Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook),
- wykazują się samodzielnością, odpowiedzialnością oraz rzetelnością,
- cechują się pozytywnym nastawieniem i zaangażowaniem,
- posiadają umiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się problemy i ich rozwiązywania
- są komunikatywne i kreatywne,
- bardzo dobrze znają język angielski.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.