REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...
Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
Chcemy powierzyć tej osobie zadania polegające, w szczególności na: prowadzeniu biura; kontroli nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; czuwaniu nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe; sporządzaniu pism; prowadzeniu rejestrów; wprowadzaniu dokumentów do...
Opis stanowiska: przygotowywanie dokumentacji do udziału w konkursach oraz przetargach; monitorowanie rynku medycznego; wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie ofert; bliska współpraca z Przedstawicielami Medycznymi; bliska współpraca z wszystkimi działami firmy biorącymi udział w...
Twój zakres obowiązków Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, Koordynacja, weryfikacja i wprowadzanie do systemów kadrowo-płacowych dokumentów wpływających do działu kadr, Wsparcie w obsłudze benefitów pracowniczych oraz szkoleń BHP, Administrowanie aplikacją urlopową,...
Twoje zadania: Przygotowywanie oraz aktualizacja rankingów i komunikacji o konkursach organizowanych w Departamencie; Wsparcie działań komunikacyjnych dot. inicjatyw wewnętrznych w Departamencie; Wsparcie w przygotowaniu prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Wsparcie w...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
Od 50 lat działalność SPB opiera się na kulturze rodzinnego przedsiębiorstwa, w którym odpowiedzialność jest równie ważna co szacunek dla drugiego człowieka (pracowników, ubezpieczonych, partnerów). Dołączenie do SPB oznacza przede wszystkim współdzielenie tej kultury przedsiębiorstwa, w zespole o ludzkim wymiarze liczącym ponad 1600 pracowników i udział w naszym rozwoju w Europie.
Asystent Administracyjny
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Wykonywanie bieżących zadań administracyjnych,
Koordynacja obiegu dokumentacji w firmie,
Udział w codziennych pracach biura,
Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
Wyższe lub średnie wykształcenie ekonomiczne,
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji z ludźmi,
Zdolności numeryczne i analityczne oraz dbałość o szczegóły.
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia,
Ciekawą i odpowiedzialną pracę,
Możliwość doskonalenia kompetencji zawodowych i rozwoju,
REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...
Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
Chcemy powierzyć tej osobie zadania polegające, w szczególności na: prowadzeniu biura; kontroli nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; czuwaniu nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe; sporządzaniu pism; prowadzeniu rejestrów; wprowadzaniu dokumentów do...
Opis stanowiska: przygotowywanie dokumentacji do udziału w konkursach oraz przetargach; monitorowanie rynku medycznego; wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie ofert; bliska współpraca z Przedstawicielami Medycznymi; bliska współpraca z wszystkimi działami firmy biorącymi udział w...
Twój zakres obowiązków Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, Koordynacja, weryfikacja i wprowadzanie do systemów kadrowo-płacowych dokumentów wpływających do działu kadr, Wsparcie w obsłudze benefitów pracowniczych oraz szkoleń BHP, Administrowanie aplikacją urlopową,...
Twoje zadania: Przygotowywanie oraz aktualizacja rankingów i komunikacji o konkursach organizowanych w Departamencie; Wsparcie działań komunikacyjnych dot. inicjatyw wewnętrznych w Departamencie; Wsparcie w przygotowaniu prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Wsparcie w...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...