Poszukujesz nowych wyzwań? Nowej, odpowiedzialnej pracy z możliwościami rozwoju?
Chciałbyś/ Chciałabyś pracować w firmie, dla której ważne są duch zespołowy, pasja oraz odpowiedzialność?
W takim razie to stanowisko jest w sam raz dla Ciebie!
W związku z relokacją biura z Krakowa do Łodzi poszukujemy kandydatów/ kandydatek na stanowisko:
Asysten biura / Office Assiant
Wymiar czasu pracy: 20h tygodniowo
Twoje obowiązki:
- Wsparcie Działu Sprzedaży
- Kontakt z zewnętrznymi partnerami
- Codzienny kontakt z pracownikami i dbanie o sprawny przepływ informacji
- Wsparcie w organizacji spotkań biznesowych
- Wsparcie w tłumaczeniu dokumentów na wewnętrzne potrzeby firmy
- Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych procedur firmy
- Koordynacja obiegu dokumentów firmowych
- Przygotowywanie raportów i prezentacji
To, co możemy zaoferować:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie
- Przyjazne i komfortowe środowisko pracy w życzliwym zespole profesjonalistów
- Elastyczne godziny pracy
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy)
To, czego oczekujemy od Ciebie:
- Znajomość języka węgierskiego lub czeskiego będzie mile widziana, ale nie jest to warunek konieczny
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Znajomości pakietu MS Office
- Bardzo dobrej organizacji pracy
- Samodzielności i dokładności w wykonywaniu powierzonych obowiązków