Asystent / Asystentka ds. administracji (likwidacja szkód)

SPB SERVICES POLSKA Sp. z o.o.

Warszawa

11 dni temu


SPB Services Polska i SPB Polska (www.spb.eu/pl) to spółki z międzynarodowej grupy SPB o ugruntowanej pozycji na rynku, działające w usługach serwisowych, ubezpieczeniowych i affinity. Poszukujemy osoby do Zespołu Wsparcia Klienta Szkodowego w Warszawie..


Asystent / Asystentka ds. administracji (likwidacja szkód)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ADM/0120

Zadania:
  • telefoniczny i mailowy kontakt z poszkodowanymi  (połączenia wychodzące),
  • stały kontakt z podwykonawcami usług,
  • monitorowanie czasów napraw urządzeń u podwykonawców,
  • przygotowywanie raportów i rozliczeń z podwykonawcami,
  • stała współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • wykształcenie średnie
  • dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • opiekę medyczną, kartę Multisport, dofinansowanie posiłków – po okresie próbnym
  • przyjemną atmosferę pracy w zespole
  • biuro w centrum Warszawy
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

SPB SERVICES POLSKA Sp. z o.o.

Od 50 lat działalność SPB opiera się na kulturze rodzinnego przedsiębiorstwa, w którym odpowiedzialność jest równie ważna co szacunek dla drugiego człowieka (pracowników, ubezpieczonych, partnerów). Dołączenie do SPB oznacza przede wszystkim współdzielenie tej kultury przedsiębiorstwa, w zespole o ludzkim wymiarze liczącym ponad 1600 pracowników i udział w naszym rozwoju w Europie.

Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji