Asystent / Asystentka ds. Administracji

Lerta S.A.

Poznań

1 dzień temu

Lerta pomaga przedsiębiorcom efektywnie zarządzać zużyciem mediów takich jak energia elektryczna, gaz, ciepło czy woda. Dzięki nowym technologiom wychodzi naprzeciw wyzwaniom, które stoją przed przedsiębiorstwami i wdraża rozwiązania pozwalające na ich obniżenie.

Pracując w Lerta otrzymasz przede wszystkim wynagrodzenie, które będzie odpowiadało Twojej wiedzy i umiejętnościom, ale też bezcenne doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się branży.

Cechą wspólną całego zespołu Lerta jest chęć nauki i doskonalenia się. Dzięki takiej filozofii cały czas bardzo szybko rośniemy i zdobywamy uznanie na rynku. Jeśli podoba Ci się pomysł pracy w naszym dziale administracji to zapraszamy :-)

Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Poznań
Będziesz odpowiedzialny/a za:
  • nadzór nad sprawnym i prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów, tj. obsługą korespondencji przychodzącej, wychodzącej, rejestrowaniem dokumentów w systemie, obsługą przesyłek kurierskich,
  • sprawdzanie, kompletowanie i archiwizację dokumentacji,
  • wsparcie administracyjno - organizacyjne w codziennych obowiązkach pracowników,
  • organizację i koordynację wyjazdów służbowych (rezerwacja biletów, przeloty, hotele),
  • współpracę z firmami zewnętrznymi zaopatrującymi biuro w materiały biurowe, meble itp.,
  • przygotowywanie i obsługę spotkań wewnętrznych i z kontrahentami,
  • opiekę nad flotą samochodów,
  • wsparcie przełożonych w prowadzonych działaniach.
Idealnie, jeśli posiadasz:
  • bardzo dobrą organizację pracy, odpowiedzialność i samodzielność,
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • doskonałą znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
Duży plus za:
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z kompleksowym prowadzeniem biura,
  • własną inicjatywę i nastawienie na samorozwój,
  • nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Otrzymasz:
  • elastyczny czas pracy,
  • forma zatrudnienia: UZ, UoP lub B2B,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • narzędzia do pracy: laptop,
  • pakiet medyczny,
  • przyjazną rodzinną atmosferę.


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku: "APLIKUJ TERAZ".

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji