Najnowsze oferty pracy

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    10 godz.
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka z j. niemieckim (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych, praca w...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    Lintegra Ławski Kropiwnicki Sp.k.   Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami; organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi; przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników; pomagać przy fakturach i ofertach handlowych; tłumaczyć dokumenty z/na angielski; prowadzić stronę WWW firmy i...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Lerta S.A.
Poznań
praca stacjonarna
1792 dni temu

Lerta pomaga przedsiębiorcom efektywnie zarządzać zużyciem mediów takich jak energia elektryczna, gaz, ciepło czy woda. Dzięki nowym technologiom wychodzi naprzeciw wyzwaniom, które stoją przed przedsiębiorstwami i wdraża rozwiązania pozwalające na ich obniżenie.

Pracując w Lerta otrzymasz przede wszystkim wynagrodzenie, które będzie odpowiadało Twojej wiedzy i umiejętnościom, ale też bezcenne doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się branży.

Cechą wspólną całego zespołu Lerta jest chęć nauki i doskonalenia się. Dzięki takiej filozofii cały czas bardzo szybko rośniemy i zdobywamy uznanie na rynku. Jeśli podoba Ci się pomysł pracy w naszym dziale administracji to zapraszamy :-)

Asystent / Asystentka ds. Administracji
Miejsce pracy: Poznań
Będziesz odpowiedzialny/a za:
  • nadzór nad sprawnym i prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów, tj. obsługą korespondencji przychodzącej, wychodzącej, rejestrowaniem dokumentów w systemie, obsługą przesyłek kurierskich,
  • tłumaczenie dokumentów na potrzeby firmowe (wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego)
  • sprawdzanie, kompletowanie i archiwizację dokumentacji,
  • wsparcie administracyjno - organizacyjne w codziennej pracy pracowników
  • organizację i koordynację wyjazdów służbowych (rezerwacja biletów, przeloty, hotele),
  • współpracę z firmami zewnętrznymi zaopatrującymi biuro w materiały biurowe, meble itp.,
  • przygotowywanie i obsługę spotkań wewnętrznych i z kontrahentami,
  • opiekę nad flotą samochodów,
  • wsparcie przełożonych w prowadzonych działaniach.
Idealnie, jeśli posiadasz:
  • bardzo dobrą organizację pracy, odpowiedzialność i samodzielność,
  • doskonałą znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
Duży plus za:
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z kompleksowym prowadzeniem biura,
  • własną inicjatywę i nastawienie na samorozwój,
  • nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Otrzymasz:
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • narzędzia do pracy: laptop,
  • pakiet medyczny,
  • przyjazną rodzinną atmosferę.
Jeśli chcesz abyśmy zatrzymali Twoje dokumenty aplikacyjne dla przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Lerta SA umieść w swoich dokumentach aplikacyjnych klauzulę zgody o treści wskazanej poniżej.

Klauzula zgody na przyszłe rekrutacje:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Lerta SA z siedzibą w Poznaniu (61-623) przy ul. Wilczak 49 zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jestem świadomy/a, że mam prawo do wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

………………
Data i podpis”


Klauzula informacyjna
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lerta SA z siedzibą w Poznaniu (61-623) przy ul. Wilczak 49
  2. Kontakt z Lerta SA jest możliwy poprzez adres e-mail kdo@lerta.energy lub pisemnie na www.lerta.energy
  3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane:
    a) w przypadku rekrutacji, w ramach której dojść ma do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przede wszystkim z Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Lerta SA jako potencjalnym pracodawcy (art. 6 ust. 1 lit c RODO);
    b) w przypadku rekrutacji, w ramach której ma dość do zatrudnienia na podstawie umowy cywilnoprawnej – Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji – podstawą prawną przetwarzania jest podjęcie działań przed ewentualnym zawarciem umowy cywilnoprawnej (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
    c) dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych – podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
    d) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Lerta SA – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Lerta SA (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz Lerta SA w związku z prowadzeniem procesów rekrutacji, takim jak agencje rekrutacyjne, a także dostawcom systemów informatycznych i usług IT.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji - nie dłużej niż 1 rok od momentu wyrażenia zgody, bądź do czasu jej cofnięcia.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na zasadach określonych w RODO.
  7. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Podanie danych jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi aplikację na wskazane stanowisko.
 

Podobne oferty

  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Asystent / Asystentka Managera

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    10 godz.
    Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń...
  • Asystent w dziale usług biznesowych

    Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.   Poznań, ul. Bukowska 285    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w...
  • Asystent / Asystentka Managera

    JustGYM   Poznań, ul. Szwajcarska 14    praca stacjonarna
    asystent  kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny; Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22; Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystent / Asystentka z j. niemieckim (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych, praca w...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    Lintegra Ławski Kropiwnicki Sp.k.   Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami; organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi; przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników; pomagać przy fakturach i ofertach handlowych; tłumaczyć dokumenty z/na angielski; prowadzić stronę WWW firmy i...
  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...