Praca.pl Praca śląskie Czeladź Asystent/ka ds. Administracji Czeladź
Asystent / Asystentka ds. Administracji

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.
Czeladź, Wiosenna 2
asystent
pełny etat
umowa o pracę / na zastępstwo
praca stacjonarna
6 dni temu
Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od ponad 25 lat jest jedynym autoryzowanym dealerem maszyn CATERPILLAR® w Polsce - najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie. W Polsce jesteśmy liderem rynku.

Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur – dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Rumunii, Polski i Algierii.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

Obecnie poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka ds. Administracji

Miejsce pracy: Wiosenna 2, 41-253 Czeladź

 

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo – możliwość podjęcia stałej współpracy;
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych;
  • Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego;
  • Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa etc.;
  • Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
  • Przyjazną atmosferę pracy opartej na życzliwości, uśmiechu i szacunku;
  • Ciekawą i dynamiczną pracę.
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie administracyjne zespołu handlowego
  • Obsługa administracyjna biura, dbanie o wizerunek oddziału
  • Tworzenie, nadzór i koordynacja korespondencji jak również dokumentacji wewnętrznej oddziału
  • Obsługa klienta
  • Opisywanie i wysyłanie faktur
  • Kontrola płatności oraz kontakt z klientami oddziału w kwestii spłat należności
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku asystenckim
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziani studenci ostatnich lat studiów
  • Wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole
  • Dokładność, dobra organizacja pracy, samodzielność, proaktywność
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”. Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.

Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od 20 lat jest jedynym w Polsce autoryzowanym dystrybutorem CATERPILLAR®- najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie.Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur –dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Polsce, Rumunii i Algierii.
W Polsce jesteśmy liderem rynku.

W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.

 

Podobne oferty

  • Asystent w Dziale Finansów i Umów

    Mosty Katowice Sp. z o.o.   Katowice, ul. Rolna 12    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: prowadzenie bieżącej dokumentacji, obsługa umów, prowadzenie korespondencji, współpraca z podwykonawcami w zakresie realizowanych zadań, inne zadania administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonego. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość...
  • Pracownik działu logistyki magazynu

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zatrudnimy osobę do pracy biurowej na 2 zmiany przy komputerowej obsłudze dokumentów, oraz koordynacji pracy magazynu. W skład obowiązków wchodzi obsługa klienta oraz współpraca z magazynem.
  • Pracownik biura budowy - Dział Kontroli Jakości

    Jww Invest S. A.   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
  • Asystentka / Asystent biura

    EXIM S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Chcemy powierzyć tej osobie zadania polegające, w szczególności na: prowadzeniu biura; kontroli nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; czuwaniu nad zaopatrzeniem biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe; sporządzaniu pism; prowadzeniu rejestrów; wprowadzaniu dokumentów do...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka Produkcji

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Pomoc przy tworzeniu planów produkcyjnych. Pomoc przy kontroli i analizie terminowego przebiegu produkcji. Obsługa administracyjna. Pomoc w organizacji spotkań. Zaopatrzenie w art. biurowe, środki ochrony osobistej oraz materiały produkcyjne.
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
  • Asystent / Asystentka ds. Kancelaryjnych

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
  • Office Assistance

    UKRPOL sp. z o.o.   Warszawa, ul. Jagiellońska    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 242 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej Obsługa firmowej skrzynki mailowej, Koordynowanie procesu obiegu dokumentów w firmie, archiwizacja dokumentów, skanowanie, drukowanie, Inne bieżące sprawy administracyjne i...