Praca.pl Praca Dolnośląskie Lubin Asystent / Asystentka Lubin
Asystent/asystentka ds. finansowo - księgowych

Asystent/asystentka ds. finansowo - księgowych

Kotłorem spółka z o.o.
Lubin
praca stacjonarna
1 dzień temu
Kotłorem spółka z o.o.
Asystent/asystentka ds. finansowo - księgowych
Miejsce pracy: Lubin
Numer: StPr/25/1724
OBOWIĄZKI:
- bieżąca kontrola dokumentów księgowych - sprawdzanie ich pod kątem poprawności formalnej, merytorycznej, rachunkowej i podatkowej - zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów: przekazywanie do akceptacji, do płatności oraz weryfikacja białej listy, - potwierdzanie sald, rozliczanie rozrachunków i zaliczek pracowniczych (weryfikowanie terminowości i poprawności), - księgowanie wyciągów bankowych, podstawowych faktur, bieżący monitoring rozrachunków z kontrahentami, - nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów finansowych i księgowych oraz ich kompletnością, - kontrola i uzgadnianie kont, - czynny udział w przygotowywaniu dokumentów dla audytorów, -wspoarcie zespołu księgowego w bieżących działaniach, pomoc w przygotowywaniu danych do raportów, zestawień i sprawozdań okresowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, konieczne doświadczenie zawodowe min. 2 lata, dobra organizacja pracy i duża samodzielność w wykonywaniu zadań, rzetelność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Miejsce pracy:

Lubin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 5 500 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Przemysłowa 14A, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie


Dane kontaktowe:

692 452 883


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon


Wymagane dokumenty:

cv

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Operations Assistant

    GlobalPETS   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Medicover Fitness & Gym   Wrocław, ul. Legnicka 60b    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Forma zatrudnienia: Umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ ​ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym będziesz się zajmować? Jako...
  • Asystent / Asystentka Klubu Fitness

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    6 dni
    Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów; Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych; Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć; Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących działalności klubu; Czuwanie nad...
  • Nauczyciel / Nauczycielka zawodowa - Asystent / Asystentka stomatologiczna

    Klient portalu Praca.pl   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zapewnienie teoretycznej i praktycznej nauki.
  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...