Kotłorem spółka z o.o.
Asystent/asystentka ds. finansowo - księgowych
Miejsce pracy: Lubin
Numer: StPr/25/1724
OBOWIĄZKI:
- bieżąca kontrola dokumentów księgowych - sprawdzanie ich pod kątem poprawności formalnej, merytorycznej, rachunkowej i podatkowej
- zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów: przekazywanie do akceptacji, do płatności oraz weryfikacja białej listy,
- potwierdzanie sald, rozliczanie rozrachunków i zaliczek pracowniczych (weryfikowanie terminowości i poprawności),
- księgowanie wyciągów bankowych, podstawowych faktur,
bieżący monitoring rozrachunków z kontrahentami,
- nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów finansowych i księgowych oraz ich kompletnością,
- kontrola i uzgadnianie kont,
- czynny udział w przygotowywaniu dokumentów dla audytorów,
-wspoarcie zespołu księgowego w bieżących działaniach, pomoc w przygotowywaniu danych do raportów, zestawień i sprawozdań okresowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania inne:
wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, konieczne doświadczenie zawodowe min. 2 lata, dobra organizacja pracy i duża samodzielność w wykonywaniu zadań, rzetelność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lubin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 500 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
Adres:
Dane kontaktowe:
Sposób kontaktu:
Wymagane dokumenty:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Przemysłowa 14A, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Dane kontaktowe:
692 452 883
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
cv
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie