Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

LUX MED Sp. z o.o.

Kraków

93 dni temu

          


Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

Kraków | Region: małopolskie

Zakres obowiązków:

  • Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Pacjentów;
  • Dokonywanie rezerwacji i rejestracji usług medycznych zamawianych przez Pacjentów;
  • Nadzór nad dokumentacją medyczną;
  • Informowanie o usługach medycznych i cenniku;
  • Wprowadzanie do systemu i aktualizacja danych Pacjentów.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta;
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym;
  • Komunikatywność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole;
  • Optymistyczne usposobienie, empatia, orientacja na Klienta.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce;
  • Elastyczne formy zatrudnienia;
  • Pracę w trybie zmianowym w młodym, dynamicznym zespole;
  • Możliwość współpracy z profesjonalistami z branży;
  • Realne możliwości rozwoju wg programu "Ścieżki rozwoju dla pracowników Działów Obsługi Pacjenta LUX MED";
  • Pakiet dodatków pozapłacowych;
  • Po okresie próbnym dofinansowanie do nauki języka angielskiego;
  • Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia.

Zobacz nasz profil pracodawcy



Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy liderem prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce. Już od 26 lat dbamy o zdrowie naszych Pacjentów, zapewniając im diagnostykę, opiekę ambulatoryjną, długoterminową oraz hospitalizację. Oferujemy także ubezpieczenia, usługi w ramach NFZ, Plany Opieki Medycznej dla Klientów Indywidualnych i pojedyncze świadczenia.

W trosce o naszych Pacjentów stale się rozwijamy, otwieramy kolejne Centra Medyczne oraz szpitale i wdrażamy liczne udogodnienia obsługowe m.in. internetowy Portal Pacjenta, dzięki któremu można np. sprawnie rezerwować wizyty, odbierać wyniki badań oraz korzystać z czatów ze specjalistami.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (815)
Wałbrzych (54)
Legnica (66)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (180)
Toruń (96)
Lubelskie:
Lublin (129)
Chełm (20)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (845)
Tarnów (44)
Nowy Sącz (38)
Mazowieckie:
Warszawa (1757)
Radom (71)
Płock (36)
Opolskie:
Opole (126)
Nysa (20)
Podkarpackie:
Rzeszów (77)
Przemyśl (29)
Podlaskie:
Białystok (100)
Suwałki (38)
Łomża (25)
Pomorskie:
Gdańsk (405)
Gdynia (159)
Słupsk (48)
Śląskie:
Katowice (479)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (98)
Elbląg (50)
Ełk (17)
Wielkopolskie:
Poznań (524)
Kalisz (43)
Konin (40)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (262)
Koszalin (57)
Kołobrzeg (23)
Auchan (126)
Tesco (516)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (17)
STRABAG (10)
ABB (81)
Accenture (245)
Luxoft (188)
PKO BP (340)
KPMG (38)
Orange (20)
IKEA (3)
Budimex (28)

Rekrutują z Praca.pl