Aldesa Polska to firma należąca do hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.
Asystent / Asystentka Działu Gwarancji
Miejsce pracy: Warszawa
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Obsługa administracyjna Działu Gwarancji,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących wad i usterek na poszczególnych projektach budowlanych, nadzór nad ich obiegiem i archiwizacja,
- Tworzenie pism na potrzeby Działu,
- Przygotowywanie zestawień w Excelu m.in. rejestr prowadzonych spraw i ich status, rejestr zwrotów kaucji i płatności,
- Wsparcie administracyjne inżynierów projektu,
- Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej firmy.
NASZE WYMAGANIA:
- Doświadczenie w pracy administracyjnej lub obsłudze sekretariatu,
- Umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów, mile widziana znajomość dokumentów kontraktowych,
- Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej,
- Rozumienie procesów organizacyjnych firmy,
- Znajomość języka angielskiego – B2,
- Praktyczna znajomość MS Excel, MS Word,
- Dobra organizacja pracy własnej i współpracowników,
- Systematyczność, sumienność, skrupulatność w wykonywaniu zadań,
- Zaangażowanie i proaktywne podejście w realizacji codziennych obowiązków.
OFERUJEMY:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie międzynarodowej,
- Możliwość poznania branży budowlanej oraz procesu realizacji ciekawych projektów drogowych, kolejowych, kubaturowych,
- Możliwość rozwoju zawodowego i nowych kompetencji,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP na pełen etat,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet benefitów.