specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 13 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Budowanie i realizowanie polityki zakupów wg przyjętych założeń; Optymalizacja warunków współpracy z kontrahentami (dostawcami i podwykonawcami) Nadzór nad kontraktowaniem oraz kontraktowanie dostawców usług i materiałów; Tworzenie zapytań ofertowych; analiza porównawcza...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach współpraca z innymi działami departamentów...
specjalista senior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: import surowców oraz materiałów do produkcji; monitorowanie zapotrzebowania na wymagane surowce i produkty; pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia; koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw; bieżąca współpraca z dostawcami, magazynami oraz innymi działami w firmie;
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
GŁÓWNE ZADANIA: Prowadzenie negocjacji cen i warunków współpracy z dostawcami, Zaopatrzenie i realizowanie dostaw w materiały i usługi dla Grupy Vectra (praca w systemie ERP), Sporządzanie, na podstawie otrzymanych z poszczególnych działów informacji, okresowych planów zakupu...
Zadania pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi; zamówienia części zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem; prowadzenie gospodarki magazynowej; prowadzenie gospodarki odpadami.
Zadania pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi; zamówienia części zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem; prowadzenie gospodarki magazynowej; prowadzenie gospodarki odpadami.
Spółka Akcyjna należąca do jednego z największych funduszów inwestycyjnych działających w regionie Europy Centralnej i Wschodniej – Advent International EKO Holding S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Centrum Logistycznym na stanowisku:
Asystent/ Asystentka Kupca
Miejsce pracy: Wrocław
Opis zadań:
Analizy operacyjne i zestawienia
Zadania kontrolne, sprawozdania, raporty
Koordynacja przepływu informacji oraz współpracy pomiędzy działami
Czynności administracyjne i logistyczne
Czynności zlecone przez bezpośredniego przełożonego
Oczekiwanie wobec kandydatów:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym bardzo dobra znajomość Excel
Wykształcenie minimum średnie
Wysoki poziom umiejętności analitycznych
Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych – komunikacyjnych
Wysoki poziom kultury osobistej
Bardzo dobra organizacja pracy
Odpowiedzialność za realizowane zadania
Prawo jazdy kategorii B
Gotowość ewentualnej zmiany miejsca pracy (docelowo: Wrocław)
W zamian oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej firmie z branży FMCG,
Ciekawe i odpowiedzialne zadania,
Współpracę z doświadczonym i kompetentnym zespołem,
Niezbędne narzędzia pracy,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Atrakcyjny system wynagrodzeń,
Samodzielne stanowisko, dające możliwość stałego podnoszenia swoich kompetencji
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Głównym zadaniem Specjalisty ds. zakupów książek jest pozyskiwanie używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: negocjowanie warunków umów, organizacja załadunku i transportu zakupionych książek do...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 13 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Budowanie i realizowanie polityki zakupów wg przyjętych założeń; Optymalizacja warunków współpracy z kontrahentami (dostawcami i podwykonawcami) Nadzór nad kontraktowaniem oraz kontraktowanie dostawców usług i materiałów; Tworzenie zapytań ofertowych; analiza porównawcza...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach współpraca z innymi działami departamentów...
specjalista senior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska: import surowców oraz materiałów do produkcji; monitorowanie zapotrzebowania na wymagane surowce i produkty; pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia; koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw; bieżąca współpraca z dostawcami, magazynami oraz innymi działami w firmie;
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
GŁÓWNE ZADANIA: Prowadzenie negocjacji cen i warunków współpracy z dostawcami, Zaopatrzenie i realizowanie dostaw w materiały i usługi dla Grupy Vectra (praca w systemie ERP), Sporządzanie, na podstawie otrzymanych z poszczególnych działów informacji, okresowych planów zakupu...
Zadania pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi; zamówienia części zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem; prowadzenie gospodarki magazynowej; prowadzenie gospodarki odpadami.
Zadania pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi; zamówienia części zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem; prowadzenie gospodarki magazynowej; prowadzenie gospodarki odpadami.