ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa na zastępstwo pełny etat
15 godz.
Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych; Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu; Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbałość o zapewnienie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków Wprowadzanie potwierdzeń zamówień do systemu i wystawianie faktur proforma. Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń i przygotowanie dokumentów przewozowych (WZ, zlecenia transportowe). Negocjowanie warunków i cen z firmami transportowymi oraz wybór najkorzystniejszych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Co będziesz robić? zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami; organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi; przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników; pomagać przy fakturach i ofertach handlowych; tłumaczyć dokumenty z/na angielski; prowadzić stronę WWW firmy i...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert i wzorów. Pomoc w organizacji zakupów; Współpraca w projektach e-commerce. Współpraca z grafikami przy tworzeniu opakowań i etykiet produktowych.
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...
„Pomagamy ludziom i organizacjom na całym świecie odzyskać czas na rzeczy ważne. Naszą misję realizujemy poprzez kompleksowe, partnerskie rozwiązania handlowe, marketingowe i logistyczne w obszarze FMCG.”
Główne obowiązki:
Zapewnienie właściwego funkcjonowania sekretariatu firmy
Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Kontakt z firmami i instytucjami zewnętrznymi tj. firma sprzątająca, administrator budynków, urzędy itp.
Zaopatrywanie biura w materiały biurowe i spożywcze
Koordynowanie spotkań oraz organizacja podróży służbowych
Sporządzanie zestawień oraz opisywanie dokumentów kosztowych
Wykonywanie bieżących prac administracyjnych
Wymagania:
Idealny kandydat:
Zna język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)
Zna programy Outlook, Excel, Word
Potrafi bardzo dobrze organizować swoją pracę
Posiada wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
Jest dokładny, systematyczny i obowiązkowy
Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku
Dlaczego warto:
Umowa o pracę
Pakiet niezbędnych narzędzi (komputer, telefon)
Możliwość dofinansowania do pakietu benefitów: karta fitProfit, Qltura Profit, ubezpieczenie NNW, pakiet medyczny
Dostęp do firmowej biblioteki i audioteki (ponad 100 tytułów) oraz do prenumeraty Harvard Business Review
Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa na zastępstwo pełny etat
15 godz.
Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych; Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu; Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbałość o zapewnienie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków Wprowadzanie potwierdzeń zamówień do systemu i wystawianie faktur proforma. Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń i przygotowanie dokumentów przewozowych (WZ, zlecenia transportowe). Negocjowanie warunków i cen z firmami transportowymi oraz wybór najkorzystniejszych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Co będziesz robić? zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami; organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi; przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników; pomagać przy fakturach i ofertach handlowych; tłumaczyć dokumenty z/na angielski; prowadzić stronę WWW firmy i...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert i wzorów. Pomoc w organizacji zakupów; Współpraca w projektach e-commerce. Współpraca z grafikami przy tworzeniu opakowań i etykiet produktowych.
Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie; wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów; wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie...