Główne zadania:
- przegląd i archiwizacja Umów ramowych wraz z załącznikami
- przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych
- skanowanie brakujących umów do e-doc
- kontrola raportów weryfikujących zgodność zarchiwizowanych dokumentów
Oczekiwania:
- wykształcenie średnie lub wyższe - preferowane kierunki ekonomiczne
- doświadczenie pracy w obszarze administracji lub z dokumentami
- praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office i sprzętu biurowego
- umiejętność pracy pod presją
- łatwość przyswajania wiedzy
- zaangażowanie, terminowość, sumienność
Nasza oferta:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w renomowanej instytucji finansowej na czas określony (okres 2 miesięcy)
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera