Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Katowice

4 dni temu


O nas

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.


Oddział Cloud Infrastructure Services jest jednym z największych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. Od momentu otwarcia go w Krakowie w 2004 roku, centrum osiągnęło wielki sukces i intensywnie się rozwija. W 2006 roku otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.


Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Miejsce pracy: Katowice

Nr. ref.: Śląskie > Katowice

Opis stanowiska

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:



    • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera

    • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań

    • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów

    • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Profil kandydata

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:



    • Biegłą znajomość języka francuskiego

    • Przynajmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego 

    • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji

    • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office

    • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)

    • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Co oferujemy

    • Praca zdalna z domu (80%) z założeniem pracy stacjonarnej w jednym z naszych biur zlokalizowanych w Katowicach i Opolu (20%).

    • Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach.

    • Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.

    • Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database.

    • Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!

    • Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!

    • Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini.
Interested Candidates are invited to send CV by clikcking APLIKUJ TERAZ button below
Please include reference number in the subject of your message.
„Twoje dane osobowe są u nas bezpieczne. Ochrona danych osobowych jest jedynym z naszych najważniejszych priorytetów. Przetwarzamy je w sposób odpowiedzialny, ograniczamy gromadzenie i dostęp do nich, w szczególności w odniesieniu do osób, które uczestniczyły w obecnych lub będą uczestniczyć w przyszłych procesach rekrutacji. Przygotowaliśmy dla Ciebie informację o celach i zasadach przetwarzania przez Capgemini Polska Sp z o. o. danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach. Komplet informacji znajdziesz pod niniejszym adresem strony internetowej.“

Poznaj

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Poznaj Capgemini

Capgemini to przede wszystkim różnorodność. Z nami, możesz tworzyć najnowocześniejsze rozwiązania dla wielu branż i korzystać ze wsparcia zespołów ekspertów o niezwykle szerokim zakresie kompetencji – od międzynarodowej księgowości, aż do zaawansowanych systemów IT.

Proces rekrutacyjny

EtapAplikacja
EtapRozmowa telefoniczna
EtapZnajomość języków
EtapRozmowa z Manageram

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (778)
Wałbrzych (53)
Legnica (125)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (206)
Toruń (154)
Lubelskie:
Lublin (246)
Chełm (46)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (1033)
Tarnów (83)
Nowy Sącz (58)
Mazowieckie:
Warszawa (2114)
Radom (191)
Płock (79)
Opolskie:
Opole (248)
Nysa (102)
Podkarpackie:
Rzeszów (154)
Przemyśl (36)
Podlaskie:
Białystok (150)
Suwałki (39)
Łomża (39)
Pomorskie:
Gdańsk (477)
Gdynia (222)
Słupsk (68)
Śląskie:
Katowice (592)
Częstochowa (197)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (158)
Elbląg (111)
Ełk (52)
Wielkopolskie:
Poznań (633)
Kalisz (97)
Konin (58)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (354)
Koszalin (105)
Kołobrzeg (51)
Auchan (94)
Tesco (249)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (17)
STRABAG (3)
ABB (104)
Accenture (257)
Luxoft (128)
PKO BP (395)
KPMG (33)
Orange (35)
IKEA (10)
Budimex (27)

Rekrutują z Praca.pl