Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Asystent ds. Wsparcia Klienta Hiszpańskojęzycznego

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Katowice

4 dni temu

Asystent ds. Wsparcia Klienta Hiszpańskojęzycznego
Profil kandydata

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:



  • Bardzo dobrą znajomość języka hiszpańskiego

  • Dobrą znajomość języka angielskiego

  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji

  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office

  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)

  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Opis stanowiska

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:



  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera

  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań

  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów

  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Co oferujemy

  • Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach

  • Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.

  • Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database

  • Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!

  • Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!

  • Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini

O nas

Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.


Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku… i robimy to w różnych językach obcych.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN

Poznaj

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Poznaj Capgemini

Capgemini to przede wszystkim różnorodność. Z nami, możesz tworzyć najnowocześniejsze rozwiązania dla wielu branż i korzystać ze wsparcia zespołów ekspertów o niezwykle szerokim zakresie kompetencji – od międzynarodowej księgowości, aż do zaawansowanych systemów IT.

Proces rekrutacyjny

EtapAplikacja
EtapRozmowa telefoniczna
EtapZnajomość języków
EtapRozmowa z Manageram

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (744)
Wałbrzych (51)
Legnica (104)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (163)
Toruń (115)
Lubelskie:
Lublin (223)
Chełm (36)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (816)
Tarnów (44)
Nowy Sącz (41)
Mazowieckie:
Warszawa (1908)
Radom (159)
Płock (63)
Opolskie:
Opole (173)
Nysa (79)
Podkarpackie:
Rzeszów (150)
Przemyśl (31)
Podlaskie:
Białystok (131)
Suwałki (47)
Łomża (33)
Pomorskie:
Gdańsk (417)
Gdynia (180)
Słupsk (69)
Śląskie:
Katowice (521)
Częstochowa (183)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (139)
Elbląg (74)
Ełk (57)
Wielkopolskie:
Poznań (558)
Kalisz (78)
Konin (64)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (359)
Koszalin (95)
Kołobrzeg (44)
Auchan (86)
Tesco (123)
Inditex (37)
OBI (37)
PKP (0)
STRABAG (3)
ABB (92)
Accenture (249)
Carrefour (159)
PKO BP (307)
KPMG (43)
Orange (29)
IKEA (22)
Budimex (13)

Rekrutują z Praca.pl