Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent działu handlowego

    Klient portalu Praca.pl   Warka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami;
  • Asystent / Asystentka Działu Lista Cen

    API Market Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży; tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami; wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji; prowadzenie ewidencji kart produktu; dbanie o poprawność danych produktowych w systemie; kreowanie i modyfikowanie kart dostawców; kontrola...
  • Asystentka / Asystent Działu Sprzedaży

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; przygotowywanie wizualizacji z logo klienta; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży Samochodów Używanych

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska aktywne wsparcie działu w procesie sprzedaży samochodów używanych, współudział w procesie organizacja kwestii formalnych związanych z zakupem, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o ekspozycję samochodów, wprowadzanie ogłoszeń do systemu, budowanie długofalowych...
  • Referent / Referentka działu sprzedaży

    Hosten Sp. z o.o.   Radom    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Monitorowanie i obsługa zamówień klientów; Wystawianie faktur oraz wszelkich dokumentów związanych z zamówieniami klientów; Monitorowanie dokumentacji firmy; Sporządzanie niestandardowych wycen; Sporządzanie dokumentacji eksportowej; Informowanie o dostępnym w sprzedaży...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Skawina Asystent Działu Sprzedaży Skawina
Asystent Działu Sprzedaży z j. niemieckim i j. angielskim (m/f)

Asystent Działu Sprzedaży z j. niemieckim i j. angielskim (m/f)

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK
Skawina
praca stacjonarna
1596 dni temu

PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

 

Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

 

Nasz Klient jest jedną z wiodących niemieckich firm na rynku światowym w zakresie projektowania i budowy linii montażowych i testujących dla branży motoryzacyjnej, medycznej i solarnej. Obecne zatrudnienie wynosi 800 osób na świecie, w tym 130 osób w Polsce.

 

W związku z planowanym wolnym wakatem od początku roku 2020 poszukujemy do działu sprzedaży osoby na stanowisko:

Asystent Działu Sprzedaży z j. niemieckim i j. angielskim (m/f)
Miejsce pracy: Skawina
Numer referencyjny: AS/UK/KRA
 
Zakres obowiązków:
  • Rejestracja i archiwizacja zapytań ofertowych
  • Informowanie Klienta o zgodzie lub odmowie ofertowania
  • Aktualizacja rejestru ofert
  • Śledzenie statusów ofert w DS – odpytywanie menadżerów sprzedaży i menadżerów sprzedaży ds. technicznych
  • Wysyłanie raportu z prognozami sprzedażowych do kierowników i liderów firmy
  • Udział w cotygodniowych spotkaniach sprzedażowych
  • Współpraca i kontakt z menadżerami sprzedaży i projekt menadżerami
  • Wsparcie w zarządzaniu organizacją menadżerów sprzedaży ds. technicznych
  • Sporządzanie i wysyłanie potwierdzenia zamówienia do Klienta
  • Prowadzenie ewidencji potwierdzeń
  • Organizacja spotkań, szkoleń w DS
  • Przygotowanie prezentacji i danych projektowych
  • Udział w przygotowaniach tzw. „małych ofert”
  • Asystowanie i pomoc w działaniach Dyrektora Sprzedaży
Wymagania:
  • Bardzo dobra/ dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel
  • Gotowość do pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Sumienność i skrupulatność
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością używania języka niemieckiego i/ lub języka angielskiego na co dzień w pracy z Klientem, Przełożonym i Centralą w Niemczech
  • Stabilne zatrudnienie
  • Rozwój kompetencji
  • Miłą atmosferę pracy
  • Umowę o pracę i benefity
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

EINWILLIGUNG
„Ich willige in die Verarbeitung meiner personenbezogenen Daten durch die PROFIT HR Aleksandra Knapczyk. mit Sitz in Katowice (40-750), Hierowskiego Straße 52, zwecks Durchführung von Einstellungsverfahren durch die Gesellschaft, gemäß Anforderungen der Datenschutzgrundverordnung vom 27. April 2016 ein. Darüber hinaus erkläre ich, dass ich über die Möglichkeit belehrt wurde, meine Einwilligung jederzeit zurückzunehmen sowie darüber, dass die Rücknahme der Einwilligung die Rechtsmäßigkeit der Verarbeitung, welche auf derer Grundlage vor derer Rücknahme vorgenommen wurde, nicht beeinflusst.“
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent działu handlowego

    Klient portalu Praca.pl   Warka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Przyuczenie do zawodu specjalisty ds. handlu (handel i eksport owoców i warzyw) Budowanie bazy kontrahentów; Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami;
  • Asystent / Asystentka Działu Lista Cen

    API Market Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży; tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami; wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji; prowadzenie ewidencji kart produktu; dbanie o poprawność danych produktowych w systemie; kreowanie i modyfikowanie kart dostawców; kontrola...
  • Asystentka / Asystent Działu Sprzedaży

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; przygotowywanie wizualizacji z logo klienta; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży Samochodów Używanych

    Auto Fus Group sp. z o.o.   Choroszcz, Porosły Kolonia 1 K    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska aktywne wsparcie działu w procesie sprzedaży samochodów używanych, współudział w procesie organizacja kwestii formalnych związanych z zakupem, przygotowywanie ofert handlowych, dbanie o ekspozycję samochodów, wprowadzanie ogłoszeń do systemu, budowanie długofalowych...
  • Referent / Referentka działu sprzedaży

    Hosten Sp. z o.o.   Radom    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Monitorowanie i obsługa zamówień klientów; Wystawianie faktur oraz wszelkich dokumentów związanych z zamówieniami klientów; Monitorowanie dokumentacji firmy; Sporządzanie niestandardowych wycen; Sporządzanie dokumentacji eksportowej; Informowanie o dostępnym w sprzedaży...