Jesteśmy międzynarodową firmą doradczą z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 111 biur w 51 krajach. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym. Prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy. Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.
Jesteśmy dumni z uzyskiwanych wyróżnień w konkursach branżowych, na które zapracowały interdyscyplinarne zespoły ekspertów. W tym roku otrzymaliśmy wyróżnienie w rankingu „Book of Lists” jako jedna z najlepszych firm księgowych, audytowych, doradztwa podatkowego i prawnego.
Zostaliśmy też odznaczeni tytułami „Dobry Pracodawca 2018” i „Dobra Firma 2018” przyznawany Liderom biznesu społecznie odpowiedzialnego i upowszechniającego dobre praktyki związane z CSR.
W naszej Organizacji wiemy jak istotne dla rozwoju zawodowego jest znalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym. Zapewniamy naszym Pracownikom komfortowe warunki pracy oraz możliwość realizowania swoich potrzeb i pasji w innych obszarach poprzez uczestniczenie w różnych sekcjach sportowych i działaniach CSR.
Jesteśmy dumni z uzyskiwanych wyróżnień w konkursach branżowych, na które zapracowały interdyscyplinarne zespoły ekspertów. W tym roku otrzymaliśmy wyróżnienie w rankingu „Book of Lists” jako jedna z najlepszych firm księgowych, audytowych, doradztwa podatkowego i prawnego.
Zostaliśmy też odznaczeni tytułami „Dobry Pracodawca 2018” i „Dobra Firma 2018” przyznawany Liderom biznesu społecznie odpowiedzialnego i upowszechniającego dobre praktyki związane z CSR.
W naszej Organizacji wiemy jak istotne dla rozwoju zawodowego jest znalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym. Zapewniamy naszym Pracownikom komfortowe warunki pracy oraz możliwość realizowania swoich potrzeb i pasji w innych obszarach poprzez uczestniczenie w różnych sekcjach sportowych i działaniach CSR.
Asystent/-ka administracyjny/-a w dziale podatkowym
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole doświadczonych doradców podatkowych, radców prawych, adwokatów, księgowych i biegłych rewidentów
- pakiet świadczeń dodatkowych w tym m.in. zajęcia sportowe, ubezpieczenie grupowe i opieka medyczna
- doskonałe warunki i atmosferę pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
Oczekiwania:
- dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- dobra znajomość pakietu MS Office
- mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku: germanistyka, administracja, zarzadzanie lub inne
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- umiejętność pracy w zespole, a także pod presją czasu
- dokładność, precyzyjność i skrupulatność
- samodzielność i elastyczność
- zaangażowanie i dynamika w działaniu
Zakres obowiązków:
- wystawianie faktur i administrowanie wewnętrznym programem ewidencji czasu pracy
- prowadzenie rejestru danych oraz akt klientów
- organizowanie spotkań i podróży służbowych oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
- przygotowywanie ofert i umów działu
- prowadzenie zestawień i ewidencji na potrzeby działu, przygotowywanie pism wg wewnętrznych standardów
- przygotowanie dokumentów zleconych przez przełożonego
- pomoc współpracownikom w bieżących działaniach
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji