obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; współpraca z partnerami zagranicznymi; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT; Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady; Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji; Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy;...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
asystent umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Wspieranie Kierownika Projektu w planowaniu, monitorowaniu i koordynacji działań projektowych; Asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej i raportów; Utrzymywanie regularnej komunikacji z zespołem projektowym oraz zewnętrznymi partnerami; Wsparcie administracyjne;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Działania marketingowe; Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach; Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu; Kontakt z klientami i firmami współpracującymi; Współpraca z pozostałymi działami w firmie;
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39
praca stacjonarna
asystent umowa zlecenie pełny etat
1 godz.
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników tymczasowych. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dynamicznie rozwijająca się firma z branży IT w chwili obecnej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka ds. Administracji handlowej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AAA/2017
OPIS STANOWISKA:
Obsługa transakcji handlowych w systemie CRM
Wprowadzanie i obsługa umów,
Przygotowywanie raportów dla klientów i raporty wewnętrzne
Ścisła współpraca z działem księgowości i finansów
Obsługa kasy fiskalnej
WYMAGANIA:
Wykształcenie minimum średnie w obszarze finansów i rachunkowości
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość MS Office i MS Excel - warunek konieczny
Praktyczna znajomość zasad rachunkowości (Ustawa o Rachunkowości) i przepisów prawa podatkowego,
Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz organizacyjne
Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i samodzielność,
OFERUJEMY:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
Atrakcyjne systemy: motywacyjne i lojalnościowe dla pracowników;
Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
Pakiet świadczeń socjalnych
Bardzo dobre warunki pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie
Niezbędne narzędzia pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; współpraca z partnerami zagranicznymi; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT; Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady; Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji; Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy;...
What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings; administrating existing contracts in the internal system; cooperate with various international teams across the...
asystent umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 3 400 - 4 680 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Execution of various personal orders of the company owner. Conducting correspondence. Search for various information. Interaction with employees and contractors. Control of the contractors’ work. Managing the working calendar.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Wspieranie Kierownika Projektu w planowaniu, monitorowaniu i koordynacji działań projektowych; Asystowanie w przygotowywaniu dokumentacji projektowej i raportów; Utrzymywanie regularnej komunikacji z zespołem projektowym oraz zewnętrznymi partnerami; Wsparcie administracyjne;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Działania marketingowe; Wsparcie Zarządu w codziennych czynnościach; Opracowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu; Kontakt z klientami i firmami współpracującymi; Współpraca z pozostałymi działami w firmie;
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39
praca stacjonarna
asystent umowa zlecenie pełny etat
1 godz.
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;