Grupa DSV to jedna z wiodących firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie.
W jej skład w Polsce wchodzą spółki DSV Road, DSV Air & Sea, DSV Solutions oraz DSV International Shared Services.
Aktualnie w Polsce Grupa DSV zatrudnia ponad 800 pracowników.
DSV ISS, czyli najmłodsza Spółka w naszej Grupie, jest obecnie w fazie szybkiego rozwoju. Świadczymy usługi w zakresie księgowości, IT oraz rozpatrywania reklamacji. Jesteśmy obecni na całym świecie, jednak naszymi odbiorcami są głównie Spółki zrzeszonych w Grupie DSV w Europie. Praca w naszej firmie daje wyjątkową możliwość wzięcia udziału w budowaniu firmy od samego początku. Szukamy osób ambitnych i otwartych na nowe wyzwania. Jako nasz pracownik będziesz mieć możliwość wzięcia aktywnego udziału w tworzeniu standardów i procedur w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Do obowiązków pracowników Działu Global Accounts będzie należało zbieranie, przetwarzanie oraz weryfikacja na potrzeby klientów danych i dokumentów dotyczących serwisu operacyjnego świadczonego przez DSV, jak również wspieranie poszczególnych klientów oraz podstawowych procesów back-office wymaganych do zapewnienia wysokiego poziomu usług świadczonych na rzecz naszych klientów. Ponadto kontrola zgodności działań prowadzonych przez pracowników operacyjnych DSV z ustalonymi procedurami.
Dostarczane przez Dział Global Accounts dane będą umożliwiały klientom śledzenie kosztów transportu, czas dostawy etc.
Zadania:
- zbieranie, procesowanie i kontrola poprawności danych dotyczących wysyłek i zamówień
- wspieranie procesu zarządzania zakupami i zamówieniami
- wspieranie procesów dotyczących zamówień elektronicznych
- zapewnianie właściwego obiegu dokumentów oraz odpowiedzialność za poprawną weryfikację danych
- sprawowanie kontroli nad poprawnością i obiegiem faktur
- współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunku Transport i Logistyka)
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Access)
- mile widziane doświadczenie w branży TSL lub działach obsługi klienta
- umiejętność pracy w grupie oraz wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
- umiejętność analitycznego myślenia
- umowę o pracę na czas określony, bez okresu próbnego
- możliwość wdrażania nowych pomysłów w ramach obowiązujących procedur
- atrakcyjny pakiet socjalny
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjną lokalizację
- zatrudnienie w stabilnej, nowocześnie zarządzanej firmie