Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: 24/07/TD
- Prowadzenie sekretariatu poprzez obsługę kancelaryjną, prowadzenie terminarzy,przyjmowanie gości i interesantów oraz organizację wyposażenia sekretariatu w materiały i sprzęt.
- Organizacja logistyczna spotkań kadry zarządzającej.
- Zapewnienie komunikacji pomiędzy pracownikami i kontrahentami poprzez obsługę telefonów i firmowej skrzynki mailowej.
- Obsługa delegacji kadry zarządzającej i gości poprzez rezerwację hoteli,zapewnienie informacji związanych z delegacją oraz ich rozliczanie. Prowadzenie ewidencji delegacji dla pracowników spółki.
- Prowadzenie obiegu dokumentacji poprzez przyjmowanie, dekretację i rejestrację poczty, opracowanie dokumentów, przyjmowanie i nadawanie faxów oraz ich ewidencję.
- Wykształcenie średnie.
- Minimum jeden rok doświadczenia na stanowisku sekretarka/sekretarz lub asystentka/asystent.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Znajomość zasad funkcjonowania sekretariatu.
- Wiedza z zakresu prawa ochrony danych osobowych i tajemnicy służbowej.
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Studia licencjackie z zakresu zarządzania lub administracji.
- Pracę w renomowanej firmie
- Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie
- Równoważny system czasu pracy (w pełnym wymiarze godzin)